Nieuwe aanwinst

Nog niet mijn eigen foto’s die komen nog maar van het net. Tissot Sea Touch 230 gram!! Hier moest Marc zo van kwijlen;)

Nou, ik vind het ook een hele fraaie aanwinst. Ziet er toppie uit.(tu) Proficiat.
Gr,
L.R.

Mooie lume! ik heb ze in het echt gezien, en vast gehad, nu zijn echte duikers over het algemeen wel grof maar deze is ook erg hoog, en hoewel ik wel meer iets te grote klokken draag>X is deze helaas voor mij dus veel te groot, ook jammer van de beperkte duikersfuncties, Suunto heeft ook zo’n mooie duiker uit de elementum serie, maar ook aan die functie heb je niet zo veel als je regelmatig duikt. Verder is dit een hele mooie(tu)

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Heb hem zelf een paar keer omgehad, maar toch niet gedaan.

Vind dit overigens verreweg het mooiste model qua kleurstelling. Ben benieuwd naar je eigen foto’s! En ga je er ook mee duiken want dan ben ik benieuwd naar je ervaring!

:slight_smile:

Eigen foto’s…

Mijn beste,

Ziet er inderdaad fantastisch uit. En dit niet alleen overdag.
Ook in de nachtelijke schemering, staat deze ‘Tissot Sea Touch’ zijn mannetje.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit multifocale horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Wauw, wat een bjoetie is dat.
Gefeliciteerd en ga er lekker van genieten.

Zeer mooi spul… :slight_smile: gefeliciteerd

Geweldig, vooral die lume!
Goed voor een nieuwe categorie: nightwatches :~

Mooi horloge.

Ik vind trouwens wel de wijzerplaat van het model op rubber met de oranje wijzers en accenten nog mooier. Wel apart dat je er bij dit horloge op moet letten dat je de ‘juiste’ versie te pakken hebt aangezien er een voet en meter uitvoering is.

Prachtig blok staal ! (tu)
Wat me steeds weer opvalt is het verschill tussen de commerciele foto’s (die wel zwaar gefotosjopt zullen zijn :wink: ) en de zelfgemaakte foto’s…
Een beetje zoals de Rolex onder de halogeentjes bij de AD en diezelfde Rolex om je pols op een regenachtige winterdag :wink:

Desalnietteminniettegenstaande een bjoetie van een horloge hoor ! (tu)

Ik zou zo naar de winkel hollen, maar momenteel probeer ik ( een beetje ) te sparen :wink:

Stoere duiker zeg! Top.

Bedankt allemaal. Het enigste nadeel is dat hij niet om mijn pols past moeten een paar schakels bij, maar daar zou ons aller bekende Rob voor zorgen en dan komt het wel goed deze Tissot komt ook van hem af(tu)

Prachtig! Gefeliciteerd!

Hennie Schreef:

Bedankt allemaal. Het enigste nadeel is dat hij
niet om mijn pols past moeten een paar schakels
bij, maar daar zou ons aller bekende Rob voor
zorgen en dan komt het wel goed deze Tissot komt
ook van hem af(tu)

Amai, zou je dan niet beter ineens een Omega PloProf kopen ??? :smiley: :smiley: :smiley: :wink:

Die komt ook nog wel een keer…8-)>X

Marc, de winkel is geduldig…:wink:

Mja, ik bedoel als je zo’n stevige polsen hebt, zal een PloProf zéker heel mooi staan. 't Is natuurlijk een andere (prijs)klasse dan een tie-totsje :smiley:

Maar vroeger wel familie van elkaar Tissot en Omega trouwens nu ook nog een beetje. Ik heb polsen van 25cm dik!:stuck_out_tongue:

Heb jij niet ooit zo’n Koolhoven of iets dergelijks laten zien op dit forum. Volgens mij ook een zwaar ding! Ik heb zelf deze Tissot met witte plaat. Erg dik, maar wel echt een topklok. Moet hem eens wat vaker gaan dragen :wink: