Omdat ik hem of haar nog niet echt officieel aan jullie heb voorgesteld, hier mn nieuwe aanwinst.
Een seiko.
Gepoetst en vertroeteld!
Ben er , hoe gek ook, ernstig blij mee en vind het 1 van mn mooiste.
gr Jaap

Omdat ik hem of haar nog niet echt officieel aan jullie heb voorgesteld, hier mn nieuwe aanwinst.
Een seiko.
Gepoetst en vertroeteld!
Ben er , hoe gek ook, ernstig blij mee en vind het 1 van mn mooiste.
gr Jaap

Zoals al gezegd, erg gaaf horloge!
Heel mooi is ie inderdaad! Gefeliciteerd!
Mooi man!
En ook nog Nederlandstalig?
Zeker een mooi horloge. Ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent.
als je ZA terdag met zet aa schrijft denk ik van wel haha.:~
Ik heb nog zo weinig weet van al die dingen dat bij deze de vraag van mijn zijde is: zijn ze er ook in t`engels??
Dan is het ZAterdag met SA!!! neem ik aan:)o>X
bedankt, gr,mzzl
Altijd goed.
Zou hem ook eens proberen op een middelbruine leren band. Combineert mooi met die blauwe wijzerplaat.
Veel plezier met je aanwinst!
Vind het verschil met jouw horloge niet eens zo heel groot. De kast is misschien iets meer gepolijst van deze. Blijft toch een heel leuk horloge. Had je deze niet gekregen?
Staat i.d.d. ook erg mooi Jaap!
Vind het verschil met jouw horloge niet eens zo
heel groot. De kast is misschien iets meer
gepolijst van deze. Blijft toch een heel leuk
horloge. Had je deze niet gekregen?
Nee, dees heb ik 4 weken geleden gekocht via mp, duurde ivm sneeuw en gladheid aldaar erg lang voor die er was.
Waar ik op hoopte was waar, mooie grote kast met pracht van een wijzerplaat, nog volledig poetsbaar. bijgaande een plaatje van het binnekantje!
foto`s zijn van voor de poetsbeurt
Ik had de flickr opname meer ter vergelijk gezet op de reactie daarvoor over het dragen op middenbruin leer. Ik vind dus dees(zwarte band) ook mooi, slaat eigenlijk op de bandkleur icm de klok.
Maar evengoed bedankt voor het compliment op het horloge.

en achterkantje:

Okay, ik heb de combinaties nu even goed bekeken en persoonlijk vind ik de combinatie met de stalen band mooier. Vind ik beter passen bij het type horloge en de kast.
Ik heb geen verstand van Seiko, maar ik vind hem wél mooi (tu)
Mijn beste,
Jaap, van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verworvenheid.
Inderdaad een pracht van een horloge welke zich in al zijn eenvoud, met adembenemende schoonheid laat opgaan in het wegebben der tijd.
Ik wens je er veel genoegen mee!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Toppertje, lekker op staal laten! 
bedankt voor al jullie mooie reactie`s:~:~(tu):)-D
Mooi exemplaar!
Mijn 7006-6020 heeft volgens mij dezelfde kast, maar is in “iets mindere conditie” 

Mooi hoor , veel plezier ermee .
Als band zou ik ook blauw of bruin leer prefereren , misschien ook wel staal , maar om eerlijk te zijn
zo’n Fixo-flex oogt voor dit horloge wat goedkoop .
Met leer haal je mijns inziens meer eer 
Wat de dagaanduiding betreft .
Hebben deze dan geen tweetalige uitvoering zoals de Seiko 5 of DX reeksen ?
Yo , Manu .
ik denk het wel, aangezien ik een nl heb, en de foto op flickr die ik eerder plaatste een egels talige.
Ik had er niet eens erg in.
Ik weet verder weinig over horloges(beginnert), laat staan over deze seiko kneem zeker jullie tips mee als ik evt om een band ga1.
gr jaap
mooi, leuke chapter ring!!