deze kreeg ik vandaag binne en ben er wel mee in mn sas.
volgens mij een eta 1258??
iemand infoow of meer wetenschap over het merk/uurwerk??
ik zou er graag iets meer over weten.
betreft een klein(32mm) horloge, mooie goudkleurige wijzerplaatj en nette wijzers.
Loopt prima. is wel eens aan gesloopt, euh,…gesleuteld volgens mij gezien de wat aanwezigeheid van krasjes.
Maar,…ik vind hem leuk en heb er weinig voor betaald.
bedankt vast en groet, een(geworden) vintage verslaafde…!
Dat is een leuke aanwist Jaap! Ik zit in het stadium: ‘ik heb totaal geen verstand van horloges, maar kan er wel enorm van genieten’ dus ik kan je helaas niets over het horloge vertellen. Maar het blijft wel een heel mooi ding!
ja, ik moet je eerlijk zeggen dat ze mij ook echt alles wijs kunnen maken maar…ik lees veel en dan ga je toch dingen zien die essentieel zijn. bv of een klokje loopt ja of nee …hahahahaha
Ik heb hetzelfde,ik moet geraakt worden door een klokje en dan heb ik er ook warmte voor zeg maar. Ik ben nu zo verslaafdaan vintage, dat ik mn nieuwste klokken niet draag. Maar ik vind ze wel mooi echter als ik die dan om doe vind ik dat ik de vintage klokken te weinig draag om er echt van te genieten.
Dus nu laat ik de nieuwe eerst vintage worden en ga ze dan dragen.
snap je het nog??
daarom ben ik vroeger wijzer geweest…omdat ik zo gecompliceerd kan lullen dat ik er zelf ook geen wijs meer uit kan,…denk ik.
De grap is dat je minder gecompliceerd klinkt dan je denkt. Komt vast omdat ik een beetje hetzelfde proces aan het doorlopen ben. Ik ben begonnen met nieuwe horloges, maar gaandeweg ben ook ik helemaal verslingerd geraakt aan vintage. De 2 Armani horloges die ik gekocht heb - en ik best nog wel mooi vind - draag ik nog amper. De Sea gull die ik van mijn vader gekregen heb draag ik nog wel vaak, maar dat is ook omdat die voor mij een emotionele waarde heeft. De vintage horloges krijgen echter de meeste draagtijd en dat zijn ook de horloges die ik met name aanschaf. Om mezelf een beetje in toom te houden probeer ik me echter wel tot 1 merk te bepreken. Mooie hobby hebben we!!
Vandaag effe naar de hm en voor weinig een bruin bandje 16mm gehaald. Staat imo erg netjes.
Wel vind ik het horloge NET NET gaan kwa afmeting, maar ik vind hem te geinig om nooit te dragen. Dus voorlopig in de rij:draagstukken hahaha.