Nieuwe Aanwinst!!

Beste Leden,

Mede door jullie input ben ik weer gaan nadenken over de horloges die ik in het andere topic heb genoemd (Meistersinger, Frederique Constant)

In eerste aanleg wilde ik een Breitling Superocean Heritage 46 model op een diver pro band met Vouwsluiting.

Vandaag bij de juwelier geweest, en ik heb toch gekozen voor de Breitling. Het horloge moest een speciale herinnering zijn en ik bedacht me dat voor 800 meer ten opzichte van de FC ik dan toch mijn droomhorloge had.

Ik heb hem bij het tikken van dit berichtje om en ik moet zeggen het voelt ook echt wel bijzonder. Het is een zwarte en ik vind het erg chique. de secondenwijzer die in een vloeiende beweging zich over de wijzerplaat beweegt is echt een mooi gezicht.

http://www.watchesmarketplace.com/uploads/1208.jpg

Ik hoop er veel plezier van te hebben en ik ga daar wel vanuit

Goede keuze!(tu) Veel draagplezier.

Gefeliciteerd, mooie klok. Mooi dat er een speciale herinnering voor is. Maakt het nog mooier, vind ik.

Blijf maar lekker berichten tikken met je Breitling om je pols.(tu)(tu)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

prachtig!!
enjoy!

Beste leden,

Dank voor de leuke berichten, uiteindelijk ben ik op dit model gekomen omdat ik een foto tegenkwam op internet van deze sluiting. Nu heb ik hem gewoon! ik ben eerlijk ik ben erg echt heel trots op en is ook leuk om die leuke berichtjes te lezen.

Als iemand wil zeggen dat het een patshorloge is mogen ze dat van mij zeggen hoor, ik weet dat het niet zo is en ik echt een mooi klokje wilde hebben.

Fijne avond allemaal voor mij zal dat wel lukken, iedere minuut eens kijken hoe laat het is

Groetjes

SJN

Prachtig, en zoooo on-Breitling. Zoveel strakker dan de chrono.
Deze mag van mij in het rijtje bij de Sub en de FF.
En dan twijfel ik nog over de tweede of derde plaats.

Veel plezier ermee.

(En het kost me nu een beetje moeite geen lelijke dingen zeggen over de roest-bruine versie :D)

Gefeliciteerd met deze ontzettend gave klok.
Dit is absoluut geen patserhorloge.
Geniet van je aanwinst en post ook een paar polskiekjes
om hem nog eens te mogen bewonderen.

Beste Houthakker,

Dit zal ik morgen denk ik even doen, even uitzoeken wat het wachtwoord van mn photobucket account is…

Vanavond heb ik er geen tijd voor dan moet ik even weg

Ik vind hem ook zeer mooi en zal er ook zeker van genieten

Goed gedaan, goede keuze, en echt geen patshorloge, maar wel de mooiste Breitling die ik ken, heb blauwe van mijn broer wel eens omgehad, geweldig.
(ik geloof dat ik in herhalingen val).

Wat een patshorloge zeg!:wink:

Nee hoor, ik vind een horloge pas een patshorloge als je het koopt om indruk te maken op anderen. Je hebt gewoon gekocht wat JIJ mooi vindt en waar JIJ graag op/naar kijkt. Zonder je wat aan te trekken van anderen. En zo hoort het!

Daarom wens ik je er ook superveel plezier mee!:~

Zeer goede keus, je eerste echte klok.(tu)
Draag hem met veel trots…
Maar ehhh, hebben ze nog wel wat met de prijs gedaan?

En vanavond :z :~

Patser:) Mooi horloge hoor en goed dat je bent gegaan voor wat je echt wou hebben.

Niks van aantrekken wat anderen zeggen. Deze wou en deze heb je nu. Als je het kan betalen gewoon doen. Je hebt er zelf voor moeten sparen.

Kom maar op met je foto’s…

Had er al iemand gezegt dat dit echt het patser horloge is die alle andere patserhorloges overbodig maakt :stuck_out_tongue:

Hoe dan ook je hebt gekocht wat je mooi vind, en het is een super horloge! En kijk uit de eerste krasjes zijn het ergste!

Gefeliciteerd!! Veel draagplezier

Goeie keuze(tu)(tu)!!!

De klok die je wilde en, naar mijn persoonlijke mening, véél mooier dan een F.C…

Goede keuze. (tu)

Een van de mooiere Breitlings imo.
Rustig en gedecideerd. Prachtklok.
Gr,
L.R.

Gefeliciteerd. Prachtige klok, met absoluut geen hoog patsergehalte.

Beste leden,

Ik vind hem prachtig en ben ook blij dat ik hiervoor gegaan ben.
De prijs, ja daar is nog wat aan gedaan, ik heb ongeveer 300 korting gekregen. en kwam dus op de zelfde prijs voor het klokje zonder de O ZO MOOIE vouwsluiting.

Dank voor de leuke reacties. Ik kom zo snel mogelijk met de foto’s maar ben een druk baasje de komende dagen hopelijk morgen

Groetjes

Sven