Nieuwe aanwinst

Seiko SDGA002 solar radiocontrol met een electrophoretic display (EPD) vandaag uit Japan gekomen. Prachtig strak horloge komt zo uit een startrek film.

Maar of ik hem zelf hou…is een tweede.

Heeft toch wel wat vind ik.
Zo te zien ook solarpowerd’.
Leuke klok. Nog maar even houden.
Gr,
Lone Ryder

Mijn beste,

Het lijkt enigszins op een ‘Beeldhorloge’.

http://www.horloge.info/nieuws/Beeldhorloge-in-productie-met-steun-Rabobank/807

Desalniettemin, lekker om de pols doen en er met genoeglijkheid naar kijken.

En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ha, hieristie eindelijk ! (tu)

Is dat nou de vergulde of de metalen versie ?

En wat zijn de functies, Hennie ?

Ik zou hem toch minstens een paar keer dragen ! :wink:

Ziet er heerlijk uit. En is de aflezing nu werkelijk zo speciaal ?

Ik zou zeggen: live long and prosperous !

Ik vind het display erg gaaf. De technologie toegepast in een horloge is echter nog vrij nieuw en ik vind ze best wel prijzig. Was het nu zo dat de refresh rate van het display vrij langzaam is zodat je de seconden niet kunt zien verspringen?

E-paper in een horloge, gaaf!

Mocht je er vanaf willen, hoor ik het graag. Hoewel ik niet eens de prijs weet, ik heb een zwak voor deze ontwerpen.

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst (tu)

Ziet er strak uit.

Gefeliciteerd ermee!

Hans

Heel speciaal Marc, lijkt net een foto of nog beter dat het met een viltstift is geschreven heeft niets meer met een gewoon digitaal horloge te maken. De achtergrond kan ook zwart worden met witte cijfers en andersom.
Verder kun je de ook de sec. inschakelen, wereldtijden, alarm, powersave, datum en dag weergave, radiocontrol, LED light, 4 verschillende tijdsweergave, 10 bar waterdicht, hij gaat ook slapen er staat dan sleep op het scherm ziet hij het licht wordt hij weer wakker, helaas geen chronograaf…maar die gebruik ik toch nooit. Ziet er verder heel stevig uit mooie band en kast.

Van display veranderen gaat wel wat langzamer dan bij een gewoon LCD horloge, maar als je de sec. erbij inschakleld zie je de tijd plus seconden gewoon veranderen zo als het hoort heel mooi gezicht is dat…

stak horloge (tu).
veel plezier ermee.

Hennie Schreef:

Heel speciaal Marc, lijkt net een foto of nog
beter dat het met een viltstift is geschreven
heeft niets meer met een gewoon digitaal horloge
te maken. De achtergrond kan ook zwart worden met
witte cijfers en andersom.
Verder kun je de ook de sec. inschakelen,
wereldtijden, alarm, powersave, datum en dag
weergave, radiocontrol, LED light, 4 verschillende
tijdsweergave, 10 bar waterdicht, hij gaat ook
slapen er staat dan sleep op het scherm ziet hij
het licht wordt hij weer wakker, helaas geen
chronograaf…maar die gebruik ik toch nooit. Ziet
er verder heel stevig uit mooie band en kast.

Ik heb er destijds een topic over gelezen en er zit geen stopwatch op ivm de snelheid van het display. tienden en hondersten secondes werden een probleem. Ik kan het topic niet meer vinden helaas. Dat was voor mij toen een minpuntje. Maar het oogt wel erg strak.