Ben hier al lange tijd lezer, maar nooit iets gepost. Nu moet het er toch maar es van komen nu de koerierdienst het volgende afleverde:

Met dank aan Magrette Timepieces Europe voor de exellente service!
Ben hier al lange tijd lezer, maar nooit iets gepost. Nu moet het er toch maar es van komen nu de koerierdienst het volgende afleverde:

Met dank aan Magrette Timepieces Europe voor de exellente service!
Mooi man. Gefeliciteerd.
Enne… Welkom hier.
Er zullen nog wel meer volgen;)
Hans
Stoer horloge, lekker donker. (tu)
Heb je dat bandje er zelf aan gezet of worden ze
tegenwoordig niet meer geleverd met dat rode stiksel?
Hallo,
welkom hier, en gefeliciteerd met je aanwinst :~.
Tabee
Er zullen er zeker meer volgen 
Het horloge is zo geleverd, Stephan van Magrette.eu liet me de keuze tussen een aantal banden, maar vond zwart op zwart erg leuk (heel aangename band ook trouwens, lekker dik en zacht, heel comfortabel). Ik zoek wel nog even een leuke aftermarket band in bruin met pvd buckle… iemand tips voor Panerai/Strapsmith -achtige banden?
Welkom, veel lees en postplezier!!
Gelijk een horloge presenteren is natuurlijk helemaal goed. Heb je nog meer horloges? Zo ja,… we zijn gek op foto’s. 
Welkom en gefeliciteerd met je fraaie aanwinst.
En veel plezier op het forum.
gefeliciteerd. Mooie klok.
De gegraveerde Magrette modellen vind ik schitterend. Beetje prijzig alleen. Voor dat geld zou ik dan weer iets anders kopen.
Welkom bij dit leuke forum… mooie binnenkomer! Enne zag ik daar niet een mooie MacBook Pro (tu)
Mooi zwart is niet lelijk.
Veel draagplezier.
leuke klok, heb er zelf ook eentje, vind hun duiker ook wel gaaf maar iets te groot voor mijn polsen denk ik. Veel plezier er mee.