Nieuwe aanwinst

Ik had deze al een keer eerder omgehad en toen getwijfeld maar wel onder de indruk en nu kwam ik deze weer tegen, nu bij “mijn hofleverancier”: De Carucci duiker. Carucci? ja. Italiaanse naam echter van duitse makelij met betrouwbaar japans binnenwerk van miyota. Automatisch heliumventiel, safierglas, antimagnetisch en duikerextensie op de band. 2000 meter waterdicht.
De lume is geweldig. Helaas krijg ik dat niet goed op de foto.
En limited edition.
Zoals te zien is, nummer 36 van 99. Met 258 gram wel een zwaargewicht, maar na een poosje dragen valt dat je niet meer op.
De plaatjes:

Ik ben naderhand nog wat gaan zoeken op het www naar carucci en kwam ik de site tegen met de online “folder”. Hieruit bleek dat er nog meer limited editions zijn waarvan eentje mij wel aansprak.
Dit is nummer 52 van 61 . Ook weer japans binnenwerk.
Deze is uitgegeven naar aanleiding van 50 anniversary of mankind in outerspace, 12 april 1961. Dit staat in de opstaande binnenring.
Opgelegde uren en indexen, met carbon wijzerplaat met “diepte”.

De foto’s

Ik ben er blij mee.

Bedankt voor het kijken.

Groet
Herman

mooie aanwinsten! veel draagplezier!

Ziet er stoer uit. Lekker zwaar ook! (tu)
Geniet ervan.

Gave duiker zeg, mooie kleurstelling dat zwart met blauw. Vind die met carbon wijzerplaat niet zo duidelijk afleesbaar trouwens…n e way…veel plezier met deze mooie duiker.

Ik wil echt nog is een klok met blauwe lume, dat ziet er echt super gaaf uit :slight_smile:

Orisfan Schreef:

Met 258 gram wel een zwaargewicht, maar na een poosje dragen
valt dat je niet meer op.

Wow 258? NICE! :smiley: (tu)
Is die bulletproof?
Waar is dat ding van gemaakt zeg??!

Coole duiker! Vind het altijd leuk om een horloge te zien met het nummer op de zijkant gedrukt(36/99) Die blauwe lume is helemaal mooi.
Ook nog eens veel nationaliteit vertegenwoordigd: Japan automatic, Duits merk, Italiaanse naam ;).

Veel plezier ervan gewenst, maar dat zal vast wel lukken.

Nog nooit eerder gezien en errug fraaie duiker.
Veel plezier ermee Orisfan. (tu)

Het licht blauwe is erg mooi in contrast met het zwart!
Gefeli met de aanwinst!

proficiat!

Mooie duiker met een prachtige kleurstelling (tu)

Veel plezier,

Martin