Nieuwe aanwinst!

Na heel lang ‘nuchter’ te zijn gebleven, kwam er een pakketje aan vandaag:

Ziet er veelbelovend uit:

Hmm, hoe krijg ik de tijd nou goed ingesteld?

Klaar!

Heb lang geen G-Shock gehad en nog nooit het klassieke rechthoekige ontwerp. Deze combineert dat met 5-band atomic sync en tough solar. Ben er blij mee. :slight_smile:

Ja, daar ben je terecht blij mee! Met een G-Shock ga je nooit de mist in! (tu)

Van harte!

Gefeliciteerd! En groeten van zijn broer, de versie met oranje accenten. Ook met tough solar en multiband 5:

Mijn beste,

Proficiat hoor!!
Robuust, Eigenzinnig, Veelzijdig en een enthousiaste drager.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitgekiende horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooie foto. Heel stoer. :slight_smile:

Dank voor de berichten iedereen!

Mooie klok gefeliciteerd ermee

Ik vind het ook een super model, jaren tachtig gevoel

Proficiat!

Ziet er zeer goed uit.

En altijd een horloge bij de hand om de rest precies op tijd te zetten. Heerlijk horloge!

Bedankt voor de felicitaties iedereen!

van harte van nog een broer … net als 44magnum een spike lee versie :slight_smile: (tu)

zul je veel plezier mee hebben (tu)

altijd goed(tu)

Gaaf, veel plezier ermee.

Offtopic; Weet iemand misschien of dreski het druk heeft? Normaal als er iets van een G staat is hij er, maar nu heb ik nog geen reactie van hem gezien.

Moet je goed kijken :wink:

Vorige week had een leerling een witte g-shock om, ik vind ze toch wel leuk! Ik vind dit klassieke model ook erg mooi, doet ke denken aan mijn eerste horloge (overigens geen G-shock, wel een Casio)

G-Shock is :)-D

Feli met de aanwinst, heb de spierwitte variant, leuke stoere klokken in lekker retro design, maar met moderne toeters en bellen :slight_smile:

Dat is inderdaad precies de aantrekkingskracht. :slight_smile:

Norton Schreef:

Gaaf, veel plezier ermee.

Offtopic; Weet iemand misschien of dreski het druk
heeft? Normaal als er iets van een G staat is hij
er, maar nu heb ik nog geen reactie van hem
gezien.

Beetje omhoog lezen. Ik had gisteren al gereageerd hoor. :wink:

Ik heb het wel een beetje druk idd maar probeer nog steeds een bijdrage te leveren.