Nieuwe aanwinst!

Een tijd geleden heb ik hier wat info gevraagd over een eventuele aankoop van een omega speedmaster. Uiteindelijk heb daar de hoop daarop opgegeven (voorlopig hoor, wees gerust). Na lange tijd te hebben rondgeneusd ben ik uitgekomen op MeisterSinger. Weer een hele tijd gespaard, met een verjaardag erbij kwam ik toch al weer een heel eind. Maarja als arme student valt er tegen de huidige prijsstijgingen bijna niet op te sparen. Vandaag ging ik met mijn vader even de stad in, met een automatische gang langs de juwelier. In de vitrine lag een 1Z voor een hele acceptabele prijs. Lang nagedacht want het was niet de kleur die ik eigenlijk wou hebben. Na lang beraad toch teruggebeld en toegezegd. Ik ben ontzettend tevreden met mezelf op het moment.

Groeten Douwe

P.S. Foto´s volgen nog, ik wacht nog op het juiste bandje wat ik erbij heb besteld.

Wat leuk, veel plezier er mee. Als hij niet bevalt kun je er altijd nog een andere plaat in zetten, of ruilen.

Meistersingers met 1 wijzer zijn mooie horloges ! Ben benieuwd naar de foto’s.

1Z…1Z… staat dat er (nog) op dan ?..:o Of noem je hem (nu) gewoon zo…

En voor een hele acceptabele prijs ?

Dan gok ik op deze ! :wink:

Maar waarom zou je daar dan weer een ander bandje op zetten ?:sunglasses:

Nou , kom op ! wat voor kleur is hij dan ? Mocht hij een andere kleur zijn dan wit ,open a-kant, met 1Z erop voor de oude prijs is het helemaal fantastisch !

En anders ook. Mooier als zo’n Brugklas-Speedmaster i.i.g ! :wink: :slight_smile: :smiley:

congratz met je MS. ‘Unieke’ horloges die altijd de mensen weten te verbazen. Goede keus :slight_smile:

grtz een mede MS-eigenaar…

(tu)Goede keus.Is een mooi tijdloos ontwerp.

Proficiat! Ben erg benieuwd naar de foto’s!

gr.Joep

Bedankt voor de reacties! Het is wel een echte 1Z, een wat ouder “basic” model. Geen glazen achterkant helaas. Ik laat er een lichtbruine crocoband opzetten. Waarschijnlijk kan ik hem vrijdag ophalen. Omdat er een witte wijzerplaat opzit kijkt de juwelier nog even rond of hij een zwarte kan vinden. Maar tot het zover is heb ik gewoon een witte. Als er een zwarte gevonden kan worden vraag ik denk ik of de juwelier hem ondersteboven kan monteren zodat het een “lefty” wordt. Helemaal gaaf. Moet hem dan wel “achterstevoren” opwinden maar dat maakt me niet zoveel uit.

Groeten Douwe

Hoi Douwe,

Dan is het inderdaad de 1Z-basic.

Gefeliciteerd. Ik vind hem zoals hij hoort gewoon mooi. Ook de originele zwarte, wit gestikte band.

Blijft toch een “sonderserie”. Dat de a-kant dan dicht is…pfff.

Ik zou hem gewoon lekker origineel laten. ( laat ik een toekomstige e.v.t verkoop helemaal even buiten beschouwing )

Maar dat is maar hoe ik erover denk. Is toch prachtig zo : http://forums.watchuseek.com/f29/fs-meistersinger-1z-single-hand-492093.html

** Mocht je de zwarte band, wit stiksel kwijt willen…:wink:

Douwe Schreef:

Bedankt voor de reacties! Het is wel een echte 1Z,
een wat ouder “basic” model. Geen glazen
achterkant helaas. Ik laat er een lichtbruine
crocoband opzetten. Waarschijnlijk kan ik hem
vrijdag ophalen. Omdat er een witte wijzerplaat
opzit kijkt de juwelier nog even rond of hij een
zwarte kan vinden. Maar tot het zover is heb ik
gewoon een witte. Als er een zwarte gevonden kan
worden vraag ik denk ik of de juwelier hem
ondersteboven kan monteren zodat het een “lefty"
wordt. Helemaal gaaf. Moet hem dan wel
"achterstevoren” opwinden maar dat maakt me niet
zoveel uit.

Groeten Douwe

Ben je bijna ook verplicht tot een nieuwe ( andere kleur ) wijzer. Het “1Z” ben je zeer waarschijnlijk kwijt dan…

Denk dat je er op den duur niet wijzer van word. ;):slight_smile: ( garantie? )

Of hem eens te ruil zetten…Al zou ik dan ook mijn 1Z-basic “vannieuwsafaan” leuker vinden…

Nou , was wel benieuwd wat het uiteindelijk is geworden…

:slight_smile:

Mooie klok, mijn vraag hierop is, wat kost z’n klok uiteindelijk en is het qua afwerking e.d. te vergelijken met hamilton ?

Met wit vind ik dat er meer kleuren banden goed bij staan.