Nieuwe aanwinst

Hé Norbert,

Was jouw naam daar ook al tegengekomen. Maare, een Portugieser uit de 5000 serie is naar mijn idee wellicht nog mooier. Alleen de achterkant al… Om bij weg te dromen. Staat stiekem ook al ergens op mijn verlanglijstje :slight_smile:

Zoals eerder beloofd, ben even aan het plaatje-schieten geslagen (mag je eigenlijk zoveel foto’s posten…?)

Komt 'ie:

Groet,
Philip

Zoiets als deze bedoel je ?!


Groet
Mark

Top-foto’s !! Haarscherp.
Op de vierde foto kun je mooi de finish van de wijzerplaat zien. Erg fraai, nogmaals gefeliciteerd…

Groet
Mark

Wordt moeilijk kiezen en waarschijnlijk even doorsparen… Maar wat zijn die IWC’s toch vreselijk mooi!

Mijn complimenten Philip! Overigens een heel aardig idee om de blauwe krokoband te kiezen ipv de standaard zwarte. Staat erg goed!

mvg
Norbert

Ja, dat wordt zeker sparen. Vind 1 horloge per jaar wel genoeg, zeker met een huwelijk voor de deur. Wil mijn vriendin namelijk wel “te vriend” houden :smiley: :smiley:

Het mooie is, dat ik ook de zwarte erbij heb gekregen!

Maar vond zelf, dat de blauwstalen wijzers op deze manier veel meer tot hun recht kwamen, dan met de zwarte band. Als het goed is, komt morgen mijn vouwsluiting. Dan zet ik die op de blauwe en heb dan nog een complete zwarte achter de hand, voor als ik het horloge mocht willen “down dressen”.

Wordt inderdaad moeilijk kiezen. Zou denk ik geneigd zijn, om de zwarte wijzerplaat te kiezen, omdat mijn andere horloges een witte plaat hebben. Beetje afwisseling kan keen kwaad, denk ik.

erg mooi (tu)

joost

Verschrikkelijk mooi horloge !

Groet Peter

Nice! Congrats!

super foto’s en nogmaals super mooi horloge! alleen zou ik de zwarte band erop zetten, ik vind de blauwe band mooier op de versie met de blauwe cijfers.

Hij’s fijn, alleen had ik er een bruine band om gedaan.

Arjay

Ja, ik begrijp de meningen over de banden wel. Heb zelf ook lang getwijfeld wat ik wilde. Wel grappig, dat iedereen zo’n persoonlijke voorkeur heeft, wanneer het om horlogebanden gaat. Bij Panerai’s is dat nog sterker. Hoe gekker de band, hoe beter is het vaak daarmee.

Ach, maakt niet uit smaken mogen verschillen, ik ben wat dat betreft een tikkie eigenwijs. Draag bijvoorbeeld al jaren blauwe overhemden met een wit boord, er wordt in mijn kennissenkring regelmatig tegen geageerd. Da’s zowiso reden voor mij om die dingen te dragen. Wat horlogebanden betreft durf ik net zo makkelijk kleuren te combineren rood/blauw, blauw/geel. Steevaste reactie:"wat doe jij nou weer waarop mijn antwoord luidt lekker doen wat ik leuk vind.

Arjay

Kan daar wel om lachen, dat eigenwijze. Op die manier krijg je juist hele verrassende combinaties en dat is juist leuk, denk ik.

Het middenstuk:

De sluiting:

Groet,
Philip

Hij is moooooooi!!!
Heel veel plezier ermee.