Nieuwe aanwinst

Sinds ik horloges als een soort van hobby ben gaan zien, is mijn eerste grote liefde een IWC Portugieser Chrono geweest, maar de prijs heeft me lange tijd tegengehouden, om er een te kopen.

Naast een nieuwe ML Phase de Lune, bezat ik tot vandaag een tweedehands Omega Seamaster Professional. Sinds vandaag hebben ze er een broertje bij en wel onderstaande IWC.

Hier is 'ie dan:

Ik geef toe, ik ben nog niet zo’n held in het maken van foto’s, maar wilde toch snel ff een plaatje van mijn nieuwe aanwinst met jullie delen. De komende dagen zal ik proberen wat daglicht foto’s te maken, die ik hier dan ook zal posten. Maar nu eerst even genieten… :slight_smile:

Groet,
Philip

Tsja what can i say…

Dit is een hele mooie klok.
Heel veel draagplezier.

Als je ooit meerdere foto’s gaat plaatsen neem dan ook een wristshot.
Ben ook benieuwd welke band erop zit.

Hoi Philip,

gefeliciteerd,érg mooi.

Ben zelf ook een IWC aan het overwegen (Pilot’s watch chronograph automatic 42mm)

Neem aan dat de kast wit goud is,gezien de gouden uuraanduiding?

groeten Tim.

Ok, zal ik doen. Zal er komende dagen eens even werk van maken.

Op het moment zit er een blauwe crocoband op, maar heb er daarnaast nog een zwarte croco bij gekregen. Uiteindelijk wil ik er nog een vouwsluiting op zetten, maar die was niet voorradig.

Het is overgigens de stalen versie, met roségouden wijzers en indexen (IW3714.01). Is geloof ik niet zo goed te zien op de foto.

I wish!! :slight_smile: Nee, het is een stalen versie. Goud is me ècht te duur. Vond dit wel een mooi begin. Who knows what the future holds.

De Pilot vind ik zelf ook een erg stoere klok. Net niet te groot en met een mooi uurwerk. De Spitfire chrono is wat mij betreft ook wel een goeie optie. Wat vind je daarvan?

ik vind de portugieser chronograaf een van de mooiste horloges die er op dit moment te koop is. alleen qua uurwerk niet interessant, maar wel heel goed!

veel plezier ermee.

Denk ook, dat ie daarom een gesloten achterkant heeft. Misschien is IWC het stiekem ook een beetje met je eens, haha! Maar goed, normaalgesproken zie ik zelf alleen de voorkant en daarop ben ik nou juist gevallen :slight_smile:

Excuus voor de vervellende vakantie-hand :slight_smile:

Groet,
Philip

Das een hele fraaie, veel draagplezier gewenst.

Ruud

prachtig in een woord

Ja, fantastisch he? Staat altijd in de top 3 voor mij. Van harte met je aanwinst!

Erg mooi Philip. Ik zag dat je inmiddels ook op het IWC forum actief bent. Ik heb dit horloge ook een tijdje gehad en met veel pijn in het hart uiteindelijk toch ingeruild voor de Portugieser automatic 5001-07 (met enige bijbetaling wel te verstaan). Maar de 3714 is en blijft een tijdloze klassieker waar je maar moeilijk je ogen vanaf kan houden…

Veel plezier ermee!

Norbert

Is voor mij absoluut nog een “wish”. Prachtig model, veel plezier er mee!

een TOP horloge ! Gefeliciteerd.

Prachtig… Strak, en een stijlicoon.

Veel draagplezier.

Elegant tijdloos stijlvol en heeeeeel erg mooi!

Gr Jeroen

…WOW!

Ik hoef niet te zeggen: geniet ervan, want dat lijkt mij logisch!

Prachtig horloge, over 100 jaar nog steeds even mooi.

super klok, staat ook perfect op je pols.
veel plezier ermee.

joost

Fantastisch! Gefeliciteerd, da’s een hele mooie!

Groet
Mark