Accutron Alpha dit is een van de eerste Accutron,s die gemaakt zijn begin jaren 60. Natuurlijk geheel gereviseerd door Gerrit. Deze is van 14 KT goud hij is wel een beetje klein voor mijn pols maar ach draag hem toch niet.
Cool! Ziet er nog erg fris uit voor een horloge van bijna 60 jaar oud. Best een funky design ook. Bedankt voor het delen.
Prachtig
Mooie Accutron! Gefeliciteerd… althans…
Que? Watsgeburt? Ik snap het niet. Waarom zou je, als ik vragen mag, een horloge kopen wat je niet draagt?
Dan beschadigd hij en dan raak ik in de stress
Eh, koop 'm dan niet? Hahahahaha… Ik merk dat wij anders in de hobby staan. Maar goed, evengoed een tof ding en ik wens je er veel plezier mee, op de manier waarop jij dat plezier er aan beleeft.
Nu bewaar je hem voor iemand anders in nieuwstaat die na jouw dood het horloge verpatst of wellicht wel zal dragen?
Snap het wel. Je kan ook op de bank elke avond even genieten van de ultieme perfectie. Ik ken dat gevoel en doe dat ook… alleen niet met horloges
Gewoon na kijken vind ik net zo leuk als dragen, kan het ook niet helpen als ik een horloge nieuw koop dan is hij over 10 jaar nog net zo nieuw.
Ach als ik merk hoe weinig draagtijd mijn horloges per stuk krijgen, en hoeveel kijktijd in de horlogekist, dan komt dat ook in buurt.
(Ik doe mijn Russische werk horloges, geschikt voor 20 atm, af bij het afwassen.)
ok .
Ach, sommigen doen dat met sneakers, anderen weer met flessen whisky. Als je er maar blij mee bent