nieuwe aanwinst...

Lang getwijfeld tussen een sub en een gmt… Het is de gmt geworden. Ben nog aan het denken om er een rood-zwarte lunette in te plaatsen, de enige combinatie die ik naast de volledig zwarte echt mooi vind en die bij de rode wijzer past. Ga nu oefenen op het nemen van goede foto’s…

Ik zou mijn camera ook niet stil kunnen houden met zo’n aanwinst, van harte, en draag hem in goede gezondheid.

Ruud

Ruud Schreef:

Ik zou mijn camera ook niet stil kunnen houden met
zo’n aanwinst, van harte, en draag hem in goede
gezondheid.

Ruud

:smiley: Prachtige aanwinst, Michel.

Een klassieke schoonheid!!! gefeliciteerd!

Deze staat bovenaan het verlanglijstje… Topper!

Proficiat Michel een heel fraaie aanwinst

Heel mooi! Ik heb het idee dat Rolex op dit forum steeds populairder begint te worden :smiley:

Ik vind dit persoonlijk een van de weinige Rolex klokken die ik echt mooi vind, maar dan idd in staal.
Om een of andere reden trekt het merk en haar ontwerpen me absoluut niet, maar ik vind de GMT gewoon de belichaming van alle modellen in zijn soort.

Plus. ik heb echt respect voor de hoeveelheid chronometers die ze elk jaar deponeren.

Wat een plaatje! een super horloge vind ik dit!!
Heeeeel veeeeeel plezier er mee!!!

Gr

Roger

Heel mooi, deze bezel staat 'm ook erg goed in combi met de zwarte dial. :smiley: Veel plezier en van harte ermee.

ze blijven mooi (tu)

veel plezier ermee

joost

mooi hoor …je schreef : Lang getwijfeld tussen een sub en een gmt… Het is de gmt geworden
ik ben eigenlijk benieuwd wat je twijfel was tussen die 2 en wat je dan toch heeft doen besluiten om de gmt te kopen.
ik zit namelijk met hetzelfde dilemma.

Tja de mogelijkheden tegen elkaar afgewogen. Een sub is meer waterdicht, maar als ik ga snorkelen doe ik hem toch niet om. Een sub heeft wel een sneldatum, bij de gmt werkt dat via de uurwijzer. Aan de andere kant vind ik die rode wijzer gewoon mooi, dat gaf de doorslag. Vandaar ook dat ik denk over een rood-zwarte lunette. Succes met je keuze! Een explorer is ook mooi trouwens…

Ik zou dan een Ex II kopen. Net wat exclusiever dan de GMT en de Sub. Is de laatste tijd populairder aan het worden. De (vaste) lunette vind ik net weer wat chiquer vanwege de metaalkleur. Het rode wijzertje contrasteert daar mooi mee. Zou die met de zwarte plaat doen.

mee eens…

Super zo’n Rolex, staat ook nog op mijn verlanglijstje!

Jörgen

Mooi horloge,
veel draagplezier

Groet Peter

Wat is dat toch met Rolex hier op het forum (:D(:smiley:

“Een Rolex blijft een Rolex” ! Beroemde uitspraak van een oude wijze Horlogegoeroe (tu)

Mooi hoor, veel plezier ermee.

Maybe one day…

Gefiliciteerd Michel, dat ie veel gedragen mag worden!

Coen