Nieuwe Aanwinst

Ik was al een tijdje op zoek naar een Omega Seamaster, na een tijdje goed zoeken en mailen stuiten ik op een persoon uit Veldhoven!! een zeer aardige man, die heel veel passie heeft voor horloges! maar Omega was toch niet zijn merk, hij was meer een Rolex man! afijn, hij wilden toch maar iemand anders er mee blij maken… en toevallig was ik die persoon :slight_smile: voor een zeer goede en scherpe prijs mocht ik van hem zijn Omega overnemen!!

Hij ziet er super gaaf uit… bijna tot niet gedragen! en niet vergeten, alles compleet!

En hij zit als een zonnetje… die band zit heerlijk!!

Hier dan een paar foto’s van mijn nieuwe aanwinst!!!








Groetjes

Roger

Super…vooral deze uitvoering in het blauw!

Zorg wel dat je Panerai voldoende draagtijd krijgt :wink:

Mooi horloge (tu) Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

Maruuuuuuuh…volgens mij is dat een mid-size model, of heb jij zo’n dikke polsen (:D(:smiley:

Loopt als een zonnetje ?
De sekondenwijzer heeft het zonnetje wat veel gezien, beetje verbleekt. Volgens mij een kwaaltje van deze Omega’s.

Zal ik eerlijk zijn Jorgent!!
Heel veel draag ik hem niet! ben een beetje bang dat ik hem beschadigd…maar kijk er wel heeeeeeel veeeeel naar :slight_smile:

is geen midsize… is een full size… zeker geen dikke polsen… zal wel komen door mijn foto techniek?? mijn polsen hebben een maat omtrek van 17cm, is niet veel lijkt mijn?

Ik draag mijn horloges ook altijd precies op de pols (voor bij de knobel? of hoe je het ook noemt?)
Inderdaad viel mijn ook op! misschien in de toekomst een andere seconde wijzer laten plaatsen!!

Mooie aankoop

Veel draagplezier

super aanwinst , veel plezier ermee maar dat zal wel lukken (tu)

Kan iemand mijn vertellen hoe dat zit met de seconde wijzer! dat hij zo verbleekt??

Schitterend, vooral deze uitvoering, blauw en groot, prachtige band ook. Veel plezier er mee!

Mooie aanwinst, gefeliciteerd ermee.

Ruud

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Enne, horloges zijn om te dragen. Dus hup om de pols die Panerai.

Heel mooi, ga je d’r ook nog mee zwemmen? Zou wel goed k unnen met dit weer. Veel plezier ermee en vanharte gefelicteerrd. :smiley:

Zoals ik al eerder schreef… hij gaat niet mee naar Frankrijk!!! dus ga er ook niet mee duiken.
Ben nogal een pietlut :slight_smile:

ik heb gehoord dat de wijzers bij een beurtje vervangen worden, en ik denk dat het door het zonlicht komt want de rest van je wijzerplaat ziet er nog schoon en strak uit.

mvrgr joost

Super mooie klok, gefeliciteerd. Heb er ook een en ik vind hem inderdaad ook heerlijk om je pols sluiten. Veel draagplezier gewenst!!

Verrek, dat was me nog helemaal niet opgevallen! De secondewijzer is inderdaad een beetje licht, bijna licht oranje. Maar goed, blijft een mooie Seamaster!

Prachtig! Deze wil ik ook nog eens aanschaffen. Heel mooi! Veel plezier ermee!

Mooie aanwinst!