Nieuwe aanwinst

Ondertussen misschien al niet zo nieuw niet meer, maar ben er niet sneller toe gekomen om deze te posten…

Geen horloge deze keer, maar wel een regeltoestel.
Hub Hannemann had een tijdje geleden op het forum vermeld dat hij gebruikte TYMC MTG-4000 toestellen binnen kreeg. Aangezien dit toch een flinke prijswinst oplevert tov een nieuw toestel, had ik toch maar met Hub afgesproken om een dergelijk toestel te komen bekijken.
En ik moet zeggen, het verschil met een nieuw toestel is echt niet te merken. Blijkbaar zijn ze enkel gebruikt als demo/expo toestellen. De beschermde folie zat zelfs nog op het scherm!

Hoe loopt ie? Zeer goed moet ik zeggen!
Naast de ‘traditionele’ meting kan je ook een programma doorlopen in de verschillende standen om zo achteraf een mooi overzicht te krijgen van alle metingen, best handig!

Verder heb ik de resultaten vergeleken met de Witchi’s bij ons op school en de resultaten van de MTG-4000 moeten zeker niet onderdoen!

Verder toch nog even vermelden dat ik zeer hartelijk ben ontvangen door Hub!
Hij nam ruim de tijd voor een leuke babbel en ook het uitvoerig uitproberen van het regeltoestel was geen probleem. Ik wil dus zeker zeggen: Hub, bedankt voor de aangename transactie!

Deze posting zou natuurlijk niet compleet zijn zonder een aantal fotootjes.

Mijn beste,

Geen idee, hoe het werkt. Maar dat dit regeltoestel een welkome aanvulling is op die passionele horlogehobby van je,
daar ben ik zeken van!!
Derhave wens ik je met dit regeltoestel vele “reglementaire” uren toe.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Gefeliciteerd, altijd leuk om te hebben.

Prima apparaat! (tu)

Goed apparaat, en een nauwkeurig horloge! Lang mee druk geweest?

Proficiat!