Nieuwe aanwinst!

:smiley: PANERAI LUMINOR ARKTOS GMT :smiley:

Groeten Jörgen

Weer een hele fraaie aanwinst Jörgen. Nu nog mee op expeditie.

Pracht van een horloge…je bent wel bezig de laatste tijd de 210 eerst nu de arktos echt prachtig veel plezier.

Jörgen, proficiat. De ‘wijzer-met-de-pijl’ geeft een tweede tijd aan? Of zit er een wekkertje in dit horloge? Wellicht kun je dit voor mij ophelderen? Alvast bedankt.

Gerwin

Of is het een kompaswijzer? Zie net op tijd dat ook de windstreken op de bezel zijn aangegeven.

Mooie klok !! Kun je niet eens overzichtsfoto van je collectie maken ? Lijkt me geweldig om te zien.

Veel plezier met deze klok van formaat !

Het pijltje geeft een 2e tijd aan!

Jorgen

Hoi Lucien,

Dat gaat moeilijk, ik heb nu 30 Panerai´s en je zult begrijpen dat ik om
veiligheidsredenen de horloge´s niet allemaal thuis heb liggen!

Jorgen

Gerhwin,

Ik heb ook een Panerai met een wekker functie, zal daar eens
een foto van plaatsen, dan kun je het verschil zien!

Groeten Jorgen

Van harte Jorgen…Hoeveel verschillende Panerai’s zijn er eigenlijk???

gr,
Hans Mennink

30!? Jezus… dat is echt enorm veel zeg. Het zou inderdaad wel erg mooi zijn als je een groepsfoto had. Maar mooie klok trouwens, niet de mooiste van de 30 in mijn ogen, maar wel mooi.

Zucht… wat een droomcollectie.

Ik vind deze Panerai toch wel een hele speciale: echt voor de verzamelaar! :wink:

Veel (draag?)plezier ermee!!

ook hier jorgen wens ik je veel plezier met je nieuwe aankoop :wink: :slight_smile:

Dat lijkt mij leuk. Ik gokte maar wat, maar Panerai heeft dus echt een wekker in de collectie? Is het geluid ook zodanig dat je er echt wakker van kunt worden? Mijn ‘wakker wordt gedrag’ is in ieder geval niet representatief voor het wel of niet harde wekkergeluid: ik slaap als de spreekwoordelijke os ;). Gelukkig schudt mijn vrouw net zo lang aan mij tot ik uit bed ben gestapt.

Ben benieuwd naar de foto Jörgen.

Gerwin

PS Mag je geen fototoestel meenemen naar de plaats waar jij je horloges bewaard?

Weer een prachtstuk aan je collectie toegevoegd, geniet ervan.

Ruud

Na een korte stilte ben je weer lekker bezig :smiley:
Gefeliciteerd met je aanwinst(en)!

Hoi Jorgen.
Gefeliciteerd met deze bijzondere Panerai.
Hopelijk draag je deze en ligt hij niet bij al die andere in de kluis.
PS Ik heb gehoord dat de Rabobank bij jullie als bijnaam heeft Banco di Panerai

Groeten,
JohnSr

Jörgen gefeliciteerd.

In Zürich was een Apero ter gelegenheid van de introductie van deze Panerai Arktos.

Mike Horn, dat is degene die deze rondreis gemaakt heeft, hij was 27 maanden onderweg, was daar aanwezig en heeft me een dokumentatie over deze reis en natuurlijk over de Arktos, gesigneerd. Mijn naam is wel verkeerd geschreven maar dat maakt niets.

Deze dokumentatie is een boekwerk van ca 50 cm.lang en 30 cm breed met prachtige fotos en een soort dagboek van deze expeditie.

Marley

Erg mooi, veel plezier ermee :slight_smile: