nieuwe aanwinst

Die band past er net heel goed bij, zou dezelfde keuze gemaakt hebben.

Mooi ding! Je eigen FrankenTudor, levert toch meteen wat sentimentele waarde lijkt me :wink:

het eerste snap ik , het laatste niet :roll_eyes:

Bedoel dat je door het werk eraan er meteen een speciale band mee hebt vergeleken met een “normale” koop waar niks aan hoeft te gebeuren, lijkt me :grin:

dat klopt , het blijft altijd een gok als je zoiets via mp koopt . maar ik heb gelukkig een creatieve / flexibele horlogemaker .:sunglasses:

3 likes

Mooi ding ! En we zijn hier gek op foto’s :grinning:

Ingetogen en stijlvol horloge.
Dat deze Tudor niet meer origineel is, is geen punt.
Wel vraag ik mij af hoe het nu zit met de shock resistance met het vervang Eta uurwerk?
Is het originele uurwerk dan een shock resistance caliber? Dat moet haast wel.

Pracht man! Is het overigens ook nog gelukt met die rotor?

dat zal ik eerdaags overleggen met mijn horlogemaker .

1 like

Mooi maar zou zelf mat zwarte bandjes aan zetten.

even een update .

ik was al een tijdje op zoek naar een passende stalen band , om lang verhaal kort te maken , niets gevonden .

niet passend / of veel te duur in mijn ogen . en aangezien het toch een beetje een geimproviseert horloge is dacht laat ik mijn archief eens doorspitten , je raad het nooit , een nos Seiko band gevonden , en zie het resultaat . ik heb het logo weggeschuurd , voor sommige leden zal dit waarschijnlijk niet te pruimen zijn :smirk: maar ik ben meer van als het niet

kan zoals het moet , dan moet het maar zoals het kan .je zou bijna denken dat ze voor elkaar gemaakt zijn .

gr ck

6 likes