Nieuwe aanwinst!

Het moest er ooit van komen, de vraag was alleen wanneer :slight_smile: Ik twijfelde wel over het formaat, en of ik niet voor de midsize moest gaan, maar heb hem toch gekocht. Nu ik de band op maat heb gemaakt zit hij ook al direct een stuk beter. En mocht ik besluiten dat hij toch te groot is, dan is Schmeink tegen die tijd vast weer toe aan een PO :wink:

Het enige wat een beetje jammer is, is dat de papieren er niet bij zitten. Wel nog een pasje van de oorspronkelijke shop, maar niet die van Omega. Wel is hij een jaar geleden geserviced bij een dealer, waar ook een bon van is. Dat scheelt dus weer, want hij is uit 2008, dus anders zat een service er aan te komen :slight_smile:

Misschien niet de origineelste keus, maar ik ben er blij mee:

Daarnaast ook nog wat leuke bandjes er bij. De rubber strap is zo goed als nieuw, degene met oranje stiksel is gloednieuw!:

Mooi, gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd (tu), mooie klok!!

mvrgr, Andre

Mooie klok, maar voor mij was ie te groot, dus weer retour naar Edwin die er na een tijdje ook weer blij mee was;)
Dat linkerbandje heb ik geen ervaring mee, maar de rechter vind ik top!!!

Veel plezier met je mooie aanwinst!

(tu)

Cool!

Proficiat, op jouw foto’s komen de 6 en 9 een stuk beter uit! Staat wel wat groot om je pols.

Goeie keuze flinke jongen maar niet te. Gefeliciteerd

Mooie klok (tu)
hele mooie vouwsluiting ook trouwens!

Mooi hoor, maar hij lijkt net iets te groot voor je pols. Dat is natuurlijk alleen maar smaak. Jij kan wel wat grote horloges hebben…

Gefeliciteerd met deze topklok. Geniet ervan… (tu)

Van harte, het is een mooi horloge (tu)

Thanks allemaal! Ik ben er zelf in ieder geval super blij mee, en zit steeds naar mijn pols te kijken. Zoals jullie terecht opmerken is hij voor mijn pols aan de grote kant. Tot nu toe vind ik dat echter niet hinderlijk, en ik heb het idee dat ie in real life wel iets minder te groot is dan op die foto :stuck_out_tongue:

Topper! Veel plezier ervan!

Groet, Matthijs

Meteen vandaag ook mijn eerste horloge compliment van een wildvreemde ever :slight_smile: Van een Amerikaan die zelf liefhebber was, en op dat moment een vrij nieuwe GMT master droeg.

Gefeliciteerd. Erg mooie klok en staat je goed!

Deze vind ik zó mooi!

Prachtklok!
Inderdaad wat groot aan je pols maar zeker niet misstaand en hij valt
zo ook lekker op.
Kortom, niet weg doen en er van blijven genieten.

gefeliciteerd aanwinst om trots op te zijn!

Van harte met deze top klok!
Mooi compleet met de extra banden erbij :slight_smile: