nieuwe aanwinst

Ook ik heb een nieuwe aanwinst; een Poljot Aeronavigator. Even geen foto, dus maar een omschrijving dan: 47 mm excl. kroon, geborsteld stalen kast, schroefkroon en -deksel, creme-white dial, licht gebold glas, glasdeksel en normaal deksel met nummer en gravure (vliegtuig), uurwerk met geblauwde schroeven en Geneva-striping (zij het ietsje minder mooi dan een goede zwitser), mooie lederen band met mooie geborsteld stalen gesp, in een mooie houten doos. Toch een foto zien? www.poljot24.de, ‘new’.

Niels

Weet je wat je kunt doen voor een foto?
Gewoon op een site met een foto op de foto gaan “staan” met je cursor (muispijltje), rechter muisknop aanklikken, eigenschappen selecteren en daar zie je de url van het plaatje! Url selecteren door te slepen, rechtermuisknop, kopieren en dan heb je een online afbeelding als je die hier tussen zet:

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Mooi Niels!

Heel knap uurwerk ook, ik zou altijd de glasbodem erop houden!
Gefeliciteerd!
Paul

Hij is er ook met zwarte wijzerplaat (en dan weer in twee uitvoeringen). Mijn vriendin vindt een zwarte wijzerplaat mooier, doch ik vind dit aparter, zeker met het blauw erin.

Niels

Mooi Niels! Ik vind deze wijzerplaat wel wat hebben. Natuurlijk is een glasbodem een noodzaak: je moet het hard werkende uurwerk toch wel kunnen bewonderen :wink:

Veel plezier ermee!

Mooi horloge Niels. Zeker de afmeting spreekt mij zeer aan.