Gisteren liepen we lekker af te koelen in de Bijenkorf (en we waren ongeveer de enigen).
Mijn vriendin ging een horloge passen en uiteindelijk ging ik ermee aan de haal…
Ik moet wel wennen aan het getik…

Gisteren liepen we lekker af te koelen in de Bijenkorf (en we waren ongeveer de enigen).
Mijn vriendin ging een horloge passen en uiteindelijk ging ik ermee aan de haal…
Ik moet wel wennen aan het getik…

Ha leuk, weer een Swatch!:~
Nee, het zijn idd niet de allerstilste horloges ter wereld.
Maar het jeugdsentiment en de iconische status maken zoveel goed!
Gisteren liepen we lekker af te koelen in de
Bijenkorf (en we waren ongeveer de enigen).Mijn vriendin ging een horloge passen en
uiteindelijk ging ik ermee aan de haal…
Ik moet wel wennen aan het getik…http://farm9.staticflickr.com/8299/7821864518_a3d6
860cfa_c.jpg
Proficiat!
Heeft ie zelfs grij/zwarte lume?
Blijven leuk om te zien sommige modellen, gefeliciteerd!
Mijn beste,
“Eenvoud is het kenmerk van het ware”!!
Geniet er van.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Ik heb ook nog een swatch en dat ding is zeker 11 jaar oud en loopt nog steeds griezelig nauwkeurig! gewoon een fijn gooi en smijt klokkie voor op de Golfcourse…(tu) helemaal niets mis mee!
Zo’n ding komt er ook nog een keer (tu)
Zijn inderdaad errrruggg leuke klokjes. Ik had voor deze vakantie de Roland Garros aangeschaft. Lekker bij warm weer, èn goed afleesbaar…
Geniet van je aanwinst!
Da’s een duustere Swatch! 
Nou zeker erg “duuster”.
Mijn zwager heeft een TW steel zwart met zwart gekocht, erg leuk, maar je kunt bijna nooit zien hoe laat het is, niet mijn ding
Hihihi, ze noemen dat ‘stealth’ 
Valt erg mee, in het echt wat lichter. En door de wijzers en indices is de tijd juist erg goed afleesbaar.
En als ik zeg goed afleesbaar (voor mij) dan is het echt goed afleesbaar. Begin al een dagje ouder te worden, en dan worden dit soort zaken errrrggg belangrijk.
Leuke kleurcombinatie, maar ik weet dat die kunststof Swatchen na verloop van tijd wat broos worden, dus ik houd het bij mijn Irony’s 
Op de middelbare school had mijn brugklasmentor ook zo een stealth horloge. Hij klaagde dat de tijd er niet goed op af te lezen viel, maar volgens mij vond ie het stiekem wel leuk.