Nieuwe Aanwinst!!

Ben zins een paar dagen de trotse eigenaar geworden van een Omega Seamaster 300M Chrono Diver.
Dit was voor mijn toch wel de ultieme Omega Horloge om in mijn collectie te hebben, na al een Omega Seamaster Omatic, Omega Constellation, Omega Speedmaster in mijn bezit te zijn is voor mijn na mijn nieuwe aanwinst toch wel mijn Omega verzameling compleet

Wat een klok zeg…en hij weegt een beetje!! ben er super blij mee!!

Paar kleine weetjes:

Omega Seamaster 300M Chrono Diver

Type = 2599.80.00
Diameter = 41.5
Gewicht = 207 Gram
Caliber = Omega 1164

Hier een paar foto’s.

Groetjes Roger Elings

Mooi horloge Roger. Geniet ervan.

Een prachtig horloge…

Een hele mooie aanvulling op je collectie, prachtige klok. Enjoy :smiley:

Ruud

Hallo Roger,

Mooi horloge. Ik heb er zelf ook een gehad, maar vond hem iets te hoog en te zwaar. Ik heb hem geruild tegen een Speedmaster pre-moon/pre-pro: de 105.003-65.
En dat horloge is een blijvertje in mijn “collectie”

Mijn eigen Omega collectie is ook al aardig uitgebreid, ik heb er nu 9.

Overigens, zeg nooit dat een verzameling compleet is, wedden dat er nog andere zullen volgen??? (I know, I’ve been there)

Heel veel draagplezier, en o ja, je kunt de chrono ook onder water bedienen. :slight_smile:

gr,
Hans Mennink

Mooie klok Roger, ook een van de mooiste Omega’s in mijn ogen, vooral de kleurencombinatie en de seamaster-dial hebben iets want 'm zo mooi maakt.

Gefeliciteerd met je aanwinst, erg mooi!

Ik vind 'm erg mooi!! Die chronograaf is natuurlijk ook kicken: die heeft James Bond niet :wink:

Heel veel plezier ermee!

Gefeliciteerd Roger, mooie klok!

Gerwin

Da’s een hele mooie Roger. Veel (draag)plezier!

Dat is inderdaad een hele mooie en flinke Omega. Veel plezier ermee !!

Word tijd voor mijn eerste Omega (geen opel aub ) :D:D:D

Roger.

Mooie robuste klok.Proficiat
Veel plezier ermee.
Groeten,

JohnSr

Veel draagplezier, is een mooie klok, sportief en toch dresswatch.

Ziet er heel mooi uit. Vind de variant zonder chrono al erg mooi, maar deze is toch net weer wat mooier.

Veel plezier ermee.