Nieuwe aanwinst

Deze week via het forum een super-impuls aankoop gedaan. Gisteren kon ik hem op het postkantoor afhalen:

De Tiger-Concept Marine Diver. Ik besef dat het horloge een héél hoog look-alike gehalte heeft en dat de meningen hierover verdeeld zijn op het forum. Los van het ‘morele’ aspect is het een erg leuk horloge met toffe ‘vintage’ details. Vooral het plexi is errug sexy:

De vintage feel wordt afgemaakt door drilled lugs, een grote kroon en het ontbreken van kroonbeschermers.

Verplichte wristshot, excuses voor de stofjes.

De afwerking is voor deze prijs erg goed, alleen over de stalen oyster style band die erbij zat was ik niet zo te spreken. Vandaar de zulu. Ik ben benieuwd hoe lang het horloge mooi blijft en blijft werken :slight_smile:

Zelfs de lume is best oké. Het is geen Seiko maar het is beter dan andere Chinese en Russische horloges die ik heb (gehad).

Overigens heb ik gelijk een goede ervaring opgedaan met het merk. Tiger-Concepts heeft zijn eigen FaceBook pagina en de vraag die ik daar stelde over de waterdichtheid van het horloge werd vrijwel direct beantwoord.

Groeten,

Stefan

Gefeliciteerd met je aanwinst! Er zijn inderdaad verschillende meningen over dit soort horloges hier op het forum, maar om eerlijk te zijn was je me net voor! Het is hartstikke leuk om af en toe iets anders te proberen en kijken hoe het bevalt imho.:smiley:

Laat maar weten als je weer wilt doorruilen!:slight_smile:

Goed om te weten Mauzer, ik zal er in de tussentijd goed op passen :slight_smile:

Proficiat!

Enneh, zolang je er zelf maar van geniet.

Overigens zullen de meeste felicitaties wel even uitblijven. Een groot deel is er te dronken voor of te druk in de weer met andermans horloges. :wink:

van harte met je Tiger. Heb gisteren het origineel van Wybren gezien :wink:
veel plezier er mee!

Arno Schreef:

van harte met je Tiger. Heb gisteren het origineel
van Wybren gezien :wink:
veel plezier er mee!

Heel veel draagplezier!
Ik ben zelf op zoek naar het origineel.

Hey Stefan,

Veel plezier ervan, die Zulu staat 'm goed!

Groet, Matthijs