beste horloge liefhebbers .
onderlaatst een leuke ruil kunnen doen , het merk is mij niet echt bekend , maar naar mijn mening een gave klok met de juiste patina .
en een mooie maat van 38 mm ex kroon .
mvg ck
beste horloge liefhebbers .
onderlaatst een leuke ruil kunnen doen , het merk is mij niet echt bekend , maar naar mijn mening een gave klok met de juiste patina .
en een mooie maat van 38 mm ex kroon .
mvg ck
Lekker van genieten!
Super blits!
Leuk ding, wat voor uurwerk zit erin? Valjoux 7733?
Leuk ding! Zo’n ruil ben ik nog biet tegengekomen helaas.
Heel mooi
ik moet nog even kijken , maar sowieso geen 7733
Een hele mooie nieuwe aanwinst!
Knap ik dacht op eerste gezicht een Omega. Mooi hoor
Leuk horloge, veel draagplezier.
Another one of those watches with a great balance of age and aesthetics. This manual wind chronograph from circa later 1960’s showcases the antique white aged subdials encircled by an interstellar appearing dial, thick coin-edge bezel with aged resin insert, and classic case/lugs for diver watches of the period.
The timepiece was a 20ATM design (660 feet/200 meters"), so it is definitely a diving chronograph in design, undoubtedly. Powered by the ever-solid Landeron 248 motor, you’ve got a wonderful platform to sling on your wrist and enjoy.
ik moet toch maar eens op engelse les
Leuke aanwinst!
Oriosa was volgens mij een microbrand van weleer. Ik heb er ook nooit veel over kunnen vinden, behalve dit familielid (overigens wel met 7733):
Funky!
Mooi!
Ik dacht altijd dat Oriosa een zustermerk was van Buren. Blijkbaar wordt dat ook tegengesproken dus ik ben het ook kwijt
https://forums.watchuseek.com/f11/info-oriosa-history-1007729.html
Mooi horloge, geniet er van…
Gefeliciteerd en geniet ervan
Leuk horloge!
Mooie chrono!