Nieuwe aanwinst

Maar weer eens een nieuw horloge gekocht. Net het pakketje in ontvangst genomen op mijn werk, vanavond lekker uitpakken :slight_smile:

Nou wachten zou mij echt niet lukken. Daar heb ik alleen al respect voor.

Dit betekent nu alleen dat wij met zijn allen ook moeten wachten.

Open dat ding man! pfffff!

Wel een foto maken, maar niet uitpakken???

Onmiddelijk openen.

Ben je al thuis of nie

Haha wat een groepsdruk :slight_smile:

Groeten,

Stefan

En… Klaar met werken???

Zit wel eens in de trein met Hamari. Hij zou thuis moeten zijn :wink:

Haha, ja inderdaad wat een groepsdruk, had ik ook niet aan zien komen toen ik vanmiddag die foto plaatste. Moet zeggen dat ik me ook erg in heb moeten houden maar het is gelukt. Anders was er niks meer van werken gekomen.

Ik ben inderdaad al weer even thuis maja, als je vriendin een waar feestmaal heeft gekookt en ook nog eens een heerlijk speciaalbiertje voor je heeft meegenomen kun je natuurlijk niet eerst je nieuwste aanwinst gaan bewonderen (waar ze overigens niks van begrijpt) en het eten koud laten worden.

Hierbij nog maar een teaser aangezien jullie daar zo goed tegen kunnen :stuck_out_tongue:

Kunnen jullie al raden wat het is?

Zo, hierbij alvast een eerste foto. Wanneer het weer eens licht is wanneer ik thuis ben zal ik wat betere foto’s maken en hier met jullie delen.

Zooowww… Da was het wachten wel waard. Wat een prachtige duiker!!! Vooral die oranje minutenwijzer maakt het helemaal af.
Gefeliciteerd met de mooie aanwinst en tevens met je sublime smaak:}

En dan kan ik nu met een gerust hart naar bed :z

Gr Wouter

Artego, leuk klokje

dit zullen een paar van de specs zijn

• cushion case (brushed, bead-blasted, PVD)
  • ceramic dials (orange, blue, black)
  • Miyota automatic
  • sapphire crystal
  • 300m

teerd met de aanwinst

Whoa dat is jaloersmakend! Helemaal nieuw zo te zien? Heel gaaf die ruige duikers van “kleinere” merken.

Heel veel plezier ermee en ik ben benieuwd naar de rest van je foto’s.

Groeten,

Stefan

Prachtige klok.
Ik heb de vorige diver van Artego gehad. Dat was een 300 meter diver
met gestraalde afwerking en zwarte lunette.
Dit is toch de “nieuwe” 500 meter versie?
Gefeliciteerd!

Ah een Thais merk, krijg je daar een echte Isofrane bij? Leuke duiker (tu). Gefeliciteerd.

Mooi ding hoor (tu)

Met Miyota-automaat-uurwerk begrijp ik ervan.

Das een mooie klatser! Feli…

Bedankt hoor, ja die oranje minutenwijzer doet het ook echt voor mij! Ik hoop dat je goed geslapen hebt? :stuck_out_tongue:

Mooi en stoer klokje :slight_smile: