'nieuwe' aanwinst

Ik kan van een kennis van me een horloge overnemen, het betreft een ‘oude of vintage zo u wil’, Omega chronograaf handopwinder. Ik heb om duidelijkheid & transparantie te verkrijgen van dit model (oudere omega’s kunnen je namelijk wel eens voor 'verrassingen’stellen), laten bekijken door een erkend en een al ons bekend omega expert laten schouwen.

Die heeft aangegeven dit dit een origineel exemplaar betreft die gemaakt is in de periode 1938 - 1942 en zowel de kast, kunstof 'glas; en uurwerk zijn in meer dan goede staat. Dus ik heb besloten de Omega weer in ‘mint’ conditie te laten brengen.

Hier enkele foto’s zoals de omega nu is.

GHenesis

Verkeerde forum, Genesis.

Wat is de prijs :wink:

+1

Mooie aanwinst, hoeveel mm is de kast?

Grt. Rene

Wow! Wat een beauty (tu)

Succes met de restauratie!

Prachtige klassieker! Die rechthoekige drukkers passen helemaal in het tijdsbeeld. Die band is ook mooi. Uit de zelfde tijd?
Veel plezier ermee!

Prachtige klassieker!
Die rechthoekige drukkers passen helemaal in het tijdsbeeld. Die band is ook mooi. Is die uit dezelfde tijd?
Heel veel plezier ermee!
vr groet,
Jan

Ja hoor, ik heb hem gevonden. M’n droomhorloge. Daar is 'ie dan. Eindelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik met hartkloppingen aan het zoeken was naar de vraagprijs toen deze nog in het verkoopgedeelte stond… Helaas stond deze verkeerd. Ach ja.

Maar wát een schitterend horloge zeg. Echt alles wat mooi is aan een strakke vintage chronograaf zit erop: stalen kast, rechte lugs, hele cijfers, contrasterende telemeter/tachymeter(?) schaal. Wow.

Ben inderdaad ook benieuwd naar de grootte. Een foto kan vaak vertekend zijn. Zo zag ik bijvoorbeeld laatst een plaatje van Venus 175 chronograaf, bleek 'ie slechts 32mm te zijn.

Ja dat is een bijzonder fraaie Omega chrono , zo zie ik ze graag . Veel plezier ermee/van

JTrapman Schreef:

Verkeerde forum, Genesis.

Kom net weer on-line, sorry ik zie het nu ook, excuses.

Genesis

De maat is +/- 37 mm, maar oogt en draagt groter

Genesis

Een vintage zo als ik hem graag zie CHRONO, heel mooi klokje!

Een Omega die je zelden ziet, erg mooi hoor (tu)
Succes met de aankoop!

mvg

Ben benieuwd naar het resultaat van de revisie. Zal daar wel foto’s van plaatsen en verdere info die daar bij krijg.

Genesis

Ik las dat je 'm kon overnemen maar dat heb je al gedaan dus.
Van harte dan met deze mooie aanwinst,
ben benieuwd wie deze beauty onder handen mag nemen…

mvg

genesis Schreef:

Ben benieuwd naar het resultaat van de revisie.
Zal daar wel foto’s van plaatsen en verdere info
die daar bij krijg.

Genesis