Nieuwe aanwinst

Zojuist gearriveerd uit Duitslandā€¦ Het kleine broertje van de MC.

Ik geniet :smiley: :slight_smile: :smiley:

Enne, nog bedankt Jaap-Wim!

AH !! Toch gedaan ?

Ik geef je geen ongelijk. Allebei erg fraai.
Hoe meer ik naar horloges kijk, hoe meer ik de voorkeur geef aan dit soort simpele ontwerpen.

Van harte - WAT een duo !!

Lastig puntje: welke aan te doen in de morgen ?!?

Groet
Mark

Das een mooi stel, de grote voor meneer en de kleine voor mevrouw?

Ruud

Ja, maar dit is dus wel een andere dan die ik destijds ben gaan bekijken. Deze ziet er een stuk beter onderhouden uit. Uit februari 2005. Een van de laatsten. Ik vind idd zelf die simpele wijzerplaten gewoon erg mooi. Nu ooit nog eens de RDM. Die wordt nog geproduceerd dus (gelukkig) is de urgentie daarbij wat minder groot. Mocht ik mijn MC nog eens kwijt willen, stuur ik je een pmā€¦! :wink:

prachtig ! hier ben ik dus gewoon jaloers op!! ( op een gezonde manier hoor :wink: )

een mooi stelletje (tu)

Master-Fan Schreef:

prachtig ! hier ben ik dus gewoon jaloers op!! (
op een gezonde manier hoor )

En ik met jou. Wat een werelds duo, als ik ooit zover kom dat ik 2 zulke mooie horlogeā€™s naast elkaar hebā€¦

Van harte Roemer en veel plezier ermee!

Mijn vrouw draagt een Bulgari helaas. Die vond ze nu eenmaal mooi en ik heb het niet uit haar hoofd kunnen praten.

Prima.
Enneā€¦ als ik mijn RDM kwijt wilā€¦
(sorry: weinig kans :slight_smile: )

Groet
Mark

fantastischā€¦adembenemende schoonheid

veel draagplezier en in de tram of bus handen in je zak;)

Wat een prachtige horloges!!! Ben ik ook jaloers op, maar dan op een ongezonde manier. In welke prijsklasse liggen die, als ik dat mag vragen?

groeten,

Een nieuwe MC in de stalen uitvoering staat in de lijst voor EUR 3500,-- de MGT wordt niet meer geproduceerd maar is gebruikt vanaf ongeveer EUR 2000,-- te krijgen. Wordt echter niet heel vaak/veel te koop aangeboden.

Prachtig! Ik wist niet dat Jaap-Wim in Duitsland woonde? :smiley: