Nieuwe aanwinst

Vond het weer eens tijd om mezelf weer eens te verwennen. Met een horloge natuurlijk. Het is de 42mm Omega Seamaster Planet Ocean geworden (ik ging kijken voor een 41mm Railmaster :smiley: )

Foto’s zijn nog niet echt top maar daar ga ik deze week eens voor zitten.

Mooooooi !! Je verwent jezelf heel goed :D:D

Ik heb hem vrijdag zien liggen toen ik aan het passen was.
De maat is goed voor jou, dacht ik zo te zien.

Heel gaaf Peter! Bewust voor de stalen band gekozen? Overweeg je nog de (mooie) oranje leren band te kopen of laat je het zo?

Gerwin

O ja, proficiat!

Erg mooi. Veel plezier ermee, maar dat moet wel lukken lijkt me zo…

Hallo Peter,

Proficiat, veel draagplezier.
Heb mijn Railmaster weg gedaan en als ik zo zie begin ik er spijt van te krijgen, maar ach, er ligt al een plaatsvervanger.
Ik ben benieuwd hoe acuraat hij bij jouw werkt.

groet,
Freddy

Heel erg gaaf! Veel plezier ermee!

Hallo Gerwin, die Oranje band heb ik idd ook geprobeerd maar vond hem wel heel erg oranje…

Deze stalen band draagt erg fijn en lijkt een beetje op de Broad Arrow band.

Lucien, eigenlijk is hij iets te groot voor mijn polsje…

Wat was je aan het passen, of is dat nog geheim?

Wat een Beest van een klok Peter!!!
Ik zag deze model liggen in de winkel… ik was het al!!! nu hellemaal!!! IK BEN VERLIEFD!!!

Heel veel draag plerzier Peter.

Groetjes

Roger Elings

Geweldig mooie klok, geniet ervan.

Ruud

GAAAAAAAFFFF Peet! Kom binnenkort even buurten om hem in levende lijve te aanschouwen.
Gefeliciteerd man!

Patrick

Stukje kunst van de bovenste plank.

Coen

Ik was een Speedmaster Professional aan het passen en een Broad arrow. Het ging/gaat misschien een van deze 2 worden.

Echter mijn vrouw vond een zwarte speedmaster date voor zichzelf ook heel geweldig. Is inmiddels ook geïnfecteerd met het horlogevirus, kan zowel voordelig als nadelig werken zoals in dit geval :D:D:D

Dus hoe het nu gaat aflopen …?

Hallo Peter Z.

Proficiat met je nieuwe Omega.
Veel draagplezier ermee.

Groeten,
JohnSr

Hoezo zijn deze foto’s niet top?! Daar zorgt het onderwerp toch zeker voor: een topklok. Héél stijlvol, met de oranje bezel.

Veel draagplezier!

Van harte met de PO.

Ikzelf ben er nog niet uit of ik hem nu mooi vind of niet. Binnenkort zal ik hem eens in het eggie gaan bekijken bij een juwelier.

De (inmiddels) “oude” SMP300 vind ik nog steeds zeer fraai en comfortabel.

gr,
Hans Mennink

Hallo Freddy,

Ik heb het horloge nu 14 dagen gedragen en de afwijking is minder dan 25 seconden (voor). Ik vergelijk het verschil met de klok van NOS Teletext.

Lijkt me een goede waarde toch? I.i.g volgens de COSC. Het horloge rust altijd met de 9 uur boven.

Ja, die staat in de top drie van mijn verlanglijst! Prachtig!

Prachtig Peter…

Hallo Peter,

Is een gemiddelde van 1,8 sec/24u. Zeer goed resultaat.

Groet,
Freddy