Na een tijdje weer een serieuze nieuwe aanwinst om hier te showen.
Al een tijd heb ik een voorliefde voor Steinhart, dit omdat ze niet alleen erg mooi zijn maar ook omdat ze gewoon echt mooie kwaliteit leveren voor het geld wat je er voor betaald.
Deze steinhart kwam tweedehands op mijn pad voor een heel redelijke prijs, er zat wel een klein beetje schade op maar alles was verder kompleet.
Het is een Steinhart Ocean Black DLC geworden
Eerst twijfelde ik erg over dit model omdat ik vond dat het een beetje een ICE Watch look had, maar goed de twijfel gepasseerd en toch maar gekocht.
Klokje kwam netjes binnen en na een inspectie van de kleine beschadigingen kwam ik tot de conclusie dat de schade op de bezel mij toch echt wel stoorde dus ik ben naar de website van steinhart gegaan en heb daar een Ceramic Bezel gekocht, ik denk dan maar gelijk goed!
Hierbij de foto’s van mijn knutsel partij.
Na wat WD40 en wat uithoudingsvermogen de bezel er af gekregen
De alu bezel heeft het af moeten leggen na mijn gepruts
Nieuwe bezel in aantocht!
Na wat precies plakwerk is dit het resultaat:
Ik weet het er zit toch nog wel wat schade op de bezel maar tijdens het dragen stoort dit absoluut niet. Mocht iemand nog tips hebben om de coating bij te werken hoor ik het echter graag!
Oeh… ja… 't ziet eruit alsof ie em tegen een tank heeft gestoten… maar ik heb geen krantenberichten gezien over leopards met schade… dus dat zal het niet geweest zijn…
nou is bij jou niet de hele Bezel eraf geweest… alleen maar de bezelring…
om een Bezel netjes af te nemen heb je een specialtooltje nodig… een soort poelietrekkertje gekruisd met een kasthouder… 4 wigjes die je rondom onder de bezel schuift, en em er zo afdrukt…