Nieuwe aanwinst

Uit het verkooptopic (waar ik nog enkele horloges heb staan voor zeer lage prijzen) bleek al dat ik mijn collectie een beetje aan het opschonen was. Echter, er gaan niet alleen horloges uit. Er mogen er ook in terug komen. Ik heb besloten me te concentreren op 3 ‘lijnen’

1. Anonimo, voor het sportieve/stoere horloge, meer dus in de vrije tijd (inmiddels 5x Anonimo)
  2. Dubey & Schaldenbrand, voor de dress watches (inmiddels 3x D&S)
  3. Bijzondere/exclusieve horloges gerelateerd aan het merk Mercedes-Benz

Dat laatste klinkt misschien vreemd voor een horlogefanaat, maar ik combineer hierin wel twee passies, mijn klassieke Mercedessen met mijn horlogepassie. Om bij Mercedes-Benz gelegenheden ook een passend, stijlvol horloge te kunnen dragen.

De aanwinst van vandaag zit in die laatste categorie, zie eerst de foto’s hieronder, daarna nog een korte toelichting:

Het betreft hier een Tag Heuer SLR Calibre 17 Chronograph Mercedes-Benz Limited Edition. Mercedes-Benz heeft een aantal jaren samengewerkt met McLaren in de autosport en in de ontwikkeling/productie van een aantal SLR modellen. In die periode zijn er ook enkele Tag Heuer modellen op de markt gebracht.

Dit model is in 2007 geïntroduceerd, kende een oplage van 3.500 stuks en kostte indertijd nieuw € 4.300.

Het is het 4e ‘bijzondere’ horloge met een link naar het merk Mercedes-BEnz in mijn collectie, op onderstaande foto van links naar rechts:

• Mercedes-Benz Valjoux 7750, uitgebracht door het Museum, oplage 1.000 stuks.
  • Sinn 35 Years of AMG, oplage 350 stuks
  • IWG Ingenieur AMG
  • de zojuist verkregen Tag Heuer

:} Heel gaaf (tu) :}

Ben ook een enorme Mercedes fan…
Leuk zo’n aparte collectie…

Pieter.

proficiat met de bijzondere aanwinst! kan me voorstellen dat zo n link n klokje extra leuk maakt.

Echt een pracht klok die TH! Gefeliciteerd:)

Mijn beste,

Een mooie combinatie van twee passies!!
Geniet er van.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooie aanwinst en aanvulling op de ‘Mercedes-collectie’, proficiat!