Nieuwe aanwinst

Nieuwe aanwinst Mondaine Stop2Go, dacht eerst toch maar niet gaat gauw vervelen maar toen kon ik hem met korting kopen bij mijn plaatselijke juwelier met meshband maar die komt nog omdat zoals gewoonlijk een extra lange besteld moet worden. De bestaande zwarte band past al helemaal niet…:slight_smile:

Mooie klok, en leuke foto! Goed gevonden (tu)

Veel (draag)plezier !

Pieter.

Mijn beste,

Een prima aankoop!!
Ziet er goed uit. Geniet er van.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

proficiat!

BadBoy Schreef:

Mooie klok, en leuke foto! Goed gevonden (tu)

+1

Proficiat met dit heel leuke horloge. Ik heb er zelf ook flink over getwijfeld, maar vindt het wel iets hypnotisch hebben. Dus, hier spreekt inmiddels een mede-eigenaar. Alleen voor mij was de band eigenlijk te lang, dus zaterdag een natuur-rubberenband gekocht, die op de juiste maat af te snijden is. Noem me nieuwsgierig, maar wat voor pols heb je dan :wink: ?

Ik vind de band die er om zit wel erg klein misschien dat Zwitserse mensen kleine polsen hebben. Ik heb meestal een band nodig van 23 cm. is toch niet zo heel abnormaal…
Deze Mondaine loopt wel heel secuur ook al is het een quartz. En hij tikt als een mechanisch horloge is wel apart.

Hennie Schreef:

Ik heb meestal een band nodig van 23 cm.
is toch niet zo heel abnormaal…

Nee, zeker niet abnormaal. Met een 16.5cm pols ben ik ook niet abnormaal, maar voor het mooie heb ik vaak kort nodig. Het is inderdaad leuk hoe de secondewijzer loopt, niet 100% vloeiend, meer als bijv. een 3 Hz mechanisch horloge. Goed genoeg in ieder geval.