Horlogevrienden!
Niets is zo veranderlijk als de gedachte van een liefhebber… Het lijkt een openingszin van een sprookje of mooi verhaal, voor mij is dit echter de harde waarheid ;).
Opende ik niet lang geleden nog een topic dat ik de knoop had doorgehakt en voor de Breitling Evo te gaan, vandaag heb ik toch (via het forum) mijn èchte grail gekocht: de Omega Planet Ocean 8500 in 42mm uitvoering!
De ‘Omega-wens’ bleef en er deed zich een mooie kans voor. Wat een fan-tas-tische klok is dit toch en wat ben ik blij met deze aanwinst! Nooit gedacht dat ik een dergelijk horloge ooit zou bezitten (mede ivm de prijs). Ik moet zeggen, het is me al mijn horloge-verkopen van de afgelopen tijd waard geweest!
Komt er dan helemaal geen Breitling Aerospace meer? Zeker wel! Alleen zal de aanschaf hiervan (uiteraard) wel naar de (hele) lange termijn worden geschoven…
Ik ben in ieder geval helemaal happy en zal komend weekend waarschijnlijk besteden aan het verlekkerd kijken naar mijn lang gekoesterde Omega PO! De klik was er gelijk: dit is een blijvertje! (tu)