Nieuwe aanwinst

Horlogevrienden!

Niets is zo veranderlijk als de gedachte van een liefhebber… Het lijkt een openingszin van een sprookje of mooi verhaal, voor mij is dit echter de harde waarheid ;).

Opende ik niet lang geleden nog een topic dat ik de knoop had doorgehakt en voor de Breitling Evo te gaan, vandaag heb ik toch (via het forum) mijn èchte grail gekocht: de Omega Planet Ocean 8500 in 42mm uitvoering!

De ‘Omega-wens’ bleef en er deed zich een mooie kans voor. Wat een fan-tas-tische klok is dit toch en wat ben ik blij met deze aanwinst! Nooit gedacht dat ik een dergelijk horloge ooit zou bezitten (mede ivm de prijs). Ik moet zeggen, het is me al mijn horloge-verkopen van de afgelopen tijd waard geweest!

Komt er dan helemaal geen Breitling Aerospace meer? Zeker wel! Alleen zal de aanschaf hiervan (uiteraard) wel naar de (hele) lange termijn worden geschoven…

Ik ben in ieder geval helemaal happy en zal komend weekend waarschijnlijk besteden aan het verlekkerd kijken naar mijn lang gekoesterde Omega PO! De klik was er gelijk: dit is een blijvertje! (tu)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Helaas nog niet…:wink: Volgen zsm, eerst nog ff privé genieten! (tu)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Lwd79 Schreef:

Helaas nog niet…:wink: Volgen zsm, eerst nog ff
privé genieten! (tu)

Ben er toch erg benieuwd naar:D

Maar van harte, veel plezier ermee!(tu)

Jullie hebben uiteraard ook helemaal gelijk, foto’s zeggen het meest… Lukt helaas momenteel niet via de laptop?!?

Morgen ff vanaf de desktop regelen.

Mijn beste,

Ik ben nieuwsgierig geworden!!
Komt wel goed!!

Maar voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z.:z.:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

SuperC Schreef:

Lwd79 Schreef:


Helaas nog niet…:wink: Volgen zsm, eerst nog ff
privé genieten! (tu)

(tu)

+1 we kunnen wel via google onze honger stillen. geniet jij maar eerst v je lang gekoesterde droom :wink:

Dank Marnix! (tu) Jouw OPOLMLE mag er ook zijn…:wink:

Lwd79 Schreef:

Dank Marnix! (tu) Jouw OPOLMLE mag er ook
zijn…:wink:

:)-D

Van harte en kom op met de pics! :wink:

Altijd lekker…je grail binnenhalen. Proficiat.

Dank Rob!

Zou vanavond nog plaatsen, maar problemen met foto’s uploaden blijft… Morgen kan en ga ik me er id avond in verdiepen: ik geef niet op :wink:

Dank. Na een paar dagen nog steeds een heerlijk gevoel!

Wanneer ik m 's ochtends pak, dan krijg ik spontaan weer een lach van oor tot oor… Mijn Omega: TOP!

Ja, mooie prijs binnengehaald X( Ontzettend gefeliciteerd. Heerlijk ff in stilte genieten. Enjoy :}

Tijd voor foto’s, tijd voor foto’s, tijd voor foto’s

Alles werkt weer.

Ik heb inmiddels een aantal dagen genoten van mijn nieuwe horloge, dus nu eindelijk een paar foto’s! Helaas geen spiegelreflex tot mijn beschikking, dus foto’s van mijn iPhone…

Ik probeer binnenkort nog een aantal (betere) foto’s te maken van deze fantastische klok, eigenlijk doen deze mijn fantastische Omega te kort… Mijn passie voor (digitale) fotografie is dan ook veel minder dan die voor horloges :wink:

Hoe dan ook: tot op heden nog geen dag spijt gehad! De klok loopt perfect en is een lust voor het oog! Voelt ook erg degelijk aan: heerlijk! (tu)

Prachtig. Is ook mijn keus. 42mm oranje cijfers, maar wel zwart/grijze bezel.
Heeft nog wel een stalen band nodig, vind ik.

Nog mooier/ duurder… de blauwe titanium. Maar @#! wat een hoop geld.

Valt me trouwens op hoeveel de SMPO tweedehands aangeboden worden tegenwoordig (vooral de 45,5mm)

Dank!

Mijn bezel is ook zwart/grijs :wink:

Ook ik was eerst op zoek naar deze versie op staal. Na deze eenmaal te hebben omgehad en nu de vergelijk te hebben, ben ik juist erg blij met de fantastische rubberband! Ieder z’n eigen…:wink:

Ze kosten inderdaad wel wat, maar geef mij maar de uitvoering die ik heb. De blauwe variant zou me ws op den duur toch gaan vervelen. Enige klok met blauwe plaat die er ooit nog weer eens komt is de Aerospace.

De meeste 2e hands zijn idd 45,5 en veelal caliber 2500. Ook is er veel nep in omloop…:frowning:

Lwd79 Schreef:

Alles werkt weer.

Ik heb inmiddels een aantal dagen genoten van mijn
nieuwe horloge, dus nu eindelijk een paar foto’s!
Helaas geen spiegelreflex tot mijn beschikking,
dus foto’s van mijn iPhone…

http://i1291.photobucket.com/albums/b550/Lwd79/IMG
_3778_zpsc5270b4f.png

http://i1291.photobucket.com/albums/b550/Lwd79/IMG
_3779_zps25c05cb9.png

http://i1291.photobucket.com/albums/b550/Lwd79/IMG
_3776_zpsab8b2d11.png

Ik probeer binnenkort nog een aantal (betere)
foto’s te maken van deze fantastische klok,
eigenlijk doen deze mijn fantastische Omega te
kort… Mijn passie voor (digitale) fotografie is
dan ook veel minder dan die voor horloges :wink:

Hoe dan ook: tot op heden nog geen dag spijt
gehad! De klok loopt perfect en is een lust voor
het oog! Voelt ook erg degelijk aan: heerlijk!
(tu)

Prachtig die achterkant! Ik zat te twijfelen over de Skyfall. Ik vond de AM blokjes erg leuk (minder leuk dan de PPK ruitjes), maar die schuine 007 :frowning:
Mag raar zijn, maar is voor mij net als een schuine datum (TD)