Nieuwe aanwinst

Hij is al 3 dagen in mijn bezit maar bij dezen meld ik hem toch graag.

Naar al een tijdje op zoek te zijn naar een wat meer “casual” horloge. Deze week besloten dat het een Longines Legend Diver moest worden. De toch elegante maar toch ook stoere duiker sprak mij zeer aan.

Toen kwam ik er een tegen op het forum helaas bleek deze al verkocht te zijn, maar toen kreeg ik een berichtje van de nieuwe eigenaar. Deze liet mij weten dat ik het horloge ook wel van hem mocht over nemen. (Wat een top forum is dit toch!)

Zodoende het horloge afgelopen woensdag opgehaald onder een gezellig kopje koffie en zit nu al 3 dagen onafgebroken op mij pols te kijken. :slight_smile:

Genoeg gepraat en bij deze enkele foto’s:

Fijn weekend allemaal!

schitterend! veel plezier:)-D

Gefeliciteerd van een familielid. Hoeveel zijn er ondertussen onder de forumleden?

Jeroen Hopstaken uploaded this image to

Een topper, veel plezier er mee!

proficiat! idd, elegant, vintage en toch iets stoers door zn afmetingen en ‘harde’ lugs.

Zeker een heel mooi horloge, veel plezier er mee

Mooi!

Wacht even: hij is net verkocht en de nieuwe eigenaar wou er nu al van af? Net als ik denk dit forum en het fenomeen ‘flipperaar’ door te hebben…

Ach ja, het is dat het een mooi horloge is, haha. Veel plezier er mee, hoe lang het ook mag duren :stuck_out_tongue:

Proficiat, wat een topper

Die wil ik ook een x om mijn pols :wink: Gefeliciteerd!

Ferdinand Schreef:

Wacht even: hij is net verkocht en de nieuwe
eigenaar wou er nu al van af? Net als ik denk dit
forum en het fenomeen ‘flipperaar’ door te
hebben…

Ach ja, het is dat het een mooi horloge is, haha.
Veel plezier er mee, hoe lang het ook mag duren :stuck_out_tongue:

misschien heeft hij nu naast een prachtig klokje gewonnen
nu ook iemands huwelijk gered :~

Gefeliciteerd en de groetjes van een familielid. De mijne gaat echt nooit meer weg.

Mooie klok ! Rij maar nergens tegen als je steeds zo kijkt ! :smiley:

Heel herkenbaar “probleem” trouwens :wink:

Classic!(tu)

Mooie klok, geniet ervan!

Groeten.

Noel.

Hele mooie klok. Dit is misschien wel de volgende die ik aan mijn collectie ga toevoegen. Horloges met geschiedenis hebben iets speciaals:)

Geniet ervan!!

1 van de mooisten, proficiat!

Schitterende aanwinst. Gefeliciteerd.