Enige tijd geleden een Magrette moana pacific regatarre pvd overgenomen,
het model sprak me erg aan. Alleen kon ik niet aan de zwarte PVD wennen, en was ook veel te bang voor beschadigingen.
Toen kreeg ik een tof idee! even gebeld met de juwelier en aanschouw hier het naar mijn mening geslaagde resultaat.
Goed gelukt, ziet er strak uit, opvallend dat veel liefhebbers toch niet zo enthousiast zijn over pvd/dlc ofwel zwarte kasten, terwijl ik dat juist weer mooi vind.
n joy
Die angst voor PVD heb ik ook. Voor “normaal grof” gebruik is titanium misschien het prettigste materiaal. Dit heeft een oxidehuid die als er een kras inkomt tot op zekere hoogte self-healing is.
Mijn Ecozilla (die ook aan mìjn pols nog steeds een dikke bonk is en flink uitsteekt) ziet er nog steeds perfect uit.
Stoere toolwatch zo. Zelf hou ik meer van geborsteld of gepolijst. Krassen op gebeadblasted vind ik ook zo duidelijk zichtbaar en niet makkelijk zelf te verhelpen.
ik frees inderdaad dat u gelijk heeft, zandstralen is iets wat grove, het is waarschijnlijk parelstralen ik kan desgewenst navragen bij mijn juwelier als u dat wilt?