Nieuwe aanwinst!

Al een redelijke tijd ben ik (ook) aan het kijken naar een klassiek dresswatch. Vanavond bij de juwelier geweest. Meerdere horloges gezien maar qua prijs/kwaliteit kwam ik heel snel op een Tissot uit, en die is het ook geworden :slight_smile:

De Tissot Le Locle, dit is voor zover ik weet het standaard Le Locle horloge met een ETA 2824-2 uurwerk erin. Voor de prijs (390) vind ik het een heel erg fraai horloge.

Er zijn meerdere (veel duurdere horloges) gepasseerd in mijn hoofd, maar uiteindelijk ben ik hier (denk ik) het meest blij mee.

En dan de plaatjes natuurlijk :slight_smile: excuses voor de foto van de achterkant. Erg lastig met je blackberry en licht op metaal

Mooi horloge! Ziet er uit als echte ‘value for money’.

Joh
 schitterend ::o
alles klopt. .
maarre wat zijn de afmetingen ?

39 mm diameter en 9,75 mm hoog :slight_smile:

Ziet er niet verkeerd uit, gefeliciteerd!

Is die achterkant gelaserd of gegraveerd?

Ik heb geen idee :slight_smile: ik zou ook niet weten hoe je het verschil kan vertellen
 misschien iemand anders hier? Heb dit horloge hier zo af en toe al wel voorbij zien komen.

Altijd al een zwak voor Tissot gehad. Ik vind het een mooie keuze, proficiat.

Bekende klok, tijdloos design wat mij betreft, ben er zelf ook al langer gecharmeerd van. Veel plezier ervan (tu)

Mooi hoor, je hebt een goede smaak (tu)
Coenraad heeft 'm ook, zie de “vrijdag” plaatjes (Tissot62) van vandaag :~
Geniet ervan :slight_smile:

Gewoonweg prachtig, proficiat!

Mooi Tissot! Staat samen met de Tissot Visodate op mijn verlanglijst :slight_smile:

Mooooooi! Gefeliciteerd

Mijn beste,

Een gelouterde aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

jpjwolli Schreef:

Mooi Tissot! Staat samen met de Tissot Visodate op
mijn verlanglijst :slight_smile:

De visodate heb ik ook om gehad, maar ik vond deze mooier staan. Deze draagt groter terwijl het allebei 39 mm zijn

Proficiat! Lijkt me inderdaad een value4money horloge, die gewoon ook erg mooi gemaakt is.