Nieuwe aanwinst!

Dit horloge heb ik overgenomen van een forumlid (prettige communicatie & overdracht (tu))

Ik vind het een prachtig horloge , maar de combinatie van witte wijzerplaat met de zwarte lederen band minder geslaagd. Te hard en bovendien houd ik meer van bruin lederen banden. Gelukkig heb ik een donkerbruin lederen bandje dat op de Globe-kast past gevonden voor een “redelijke prijs”. Nu is het dan ook eindelijk tijd om het hier voor te stellen! :slight_smile:

Ziet er goed uit, proficiat!

Fraaie combi, Eric. Band zit er ook goed strak op :~
Geniet ervan (tu)

Keurig hoor! Gefeliciteerd :slight_smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Dat viel mij ook op. Draagt hij niet erg groot zo?

Btw, proficiat hoor!

Dick

In werkelijkheid zijn de lugs niet zo nadrukkelijk aanwezig (vind ik) en het horloge draagt er zeker niet te groot door. Dat is uiteraard subjectief en mijn voorkeur gaat ook uit naar grotere horloges. Eerder heb ik prachtige horloges (o.a. Longines Evidenza moonphase) verkocht vanwege de beperkte afmetingen, waardoor ik ze nooit droeg. Voor mij is 42/43 mm echt het minimum :wink:

Mooie ML…congratzzz

Mooi! Proficiat!

Thnx guys

Proficiat! Wordt dat je reishorloge? Lijkt me handig met zelfs 3 tijdzones en een alarm.

Zelf heb ik ook twijfels over de lange lugs. Maar tja, eerst iets irl zien voor je er echt wat over kunt zeggen heh…

Proficiat! Wordt dat je reishorloge? Lijkt me handig met zelfs 3 tijdzones en een alarm.

Zelf heb ik ook twijfels over de lange lugs. Maar tja, eerst iets irl zien voor je er echt wat over kunt zeggen heh :stuck_out_tongue:

Mooi, kan volgens mij wel op alle kleuren leer, maar donkerbruin staat zeker goed (tu). Proficiat!

Ik denk dat de foto van Eric de lugs een beetje verkeerd afbeeldt.
Ze zijn apart maar lopen wel mooi vind ik. Ik zag deze foto op Urhforum voorbij komen, daar zijn ze ook juist mooi:

JSZ Schreef:

Ik denk dat de foto van Eric de lugs een beetje
verkeerd afbeeldt.
Ze zijn apart maar lopen wel mooi vind ik. Ik zag
deze foto op Urhforum voorbij komen, daar zijn ze
ook juist mooi:

http://uhrforum.de/attachments/472614d1345151979-m
aurice-lacroix-reveil-globe-stahl-lederband-ref-mp
6388-img_3951.jpg

(tu):)-D

Wat functionaliteit betreft inderdaad zeer geschikt als reishorloge, maar ik ben er zuiniger op dan dat :slight_smile:

Zoals ik al schreef zijn in werkelijkheid de lugs niet zo nadrukkelijk aanwezig en dit is een mooie(re) weergave (tu)

Grappig om te zien dat de wijzer van het alarm ongetwijfeld niet toevallig ook naar de datumweergave wijst :smiley: