Alweer een hele tijd geleden las ik de bijdrage van Klaas-Jan over zijn nieuwe aanwinst, de Omega Seamaster ‘James Bond’ 25.31.80.000. Vooral de opmerking over de veel duurdere co-axial uitvoering maakte dat ik toch maar eens bij de juwelier ben gaan kijken. Tsja… toen ik dat fantastische horloge eenmaal om mijn pols had, was ik direct helemaal verkocht…en kort daarna het horloge ook. Het was voor mij een hele stap, want een klok in deze prijsklasse had ik nog nooit gekocht, maar wat voelt het goed om zo’n degelijk stuk vakwerk te mogen dragen. Hoewel het zeker geen licht en klein horloge is, draagt het super comfortabel en hij loopt ook nog eens fantastisch. Kortom ik ben er super blij mee, en waarschijnlijk nu voor altijd verpest. Hoewel het horloge al wel bij iedereen bekend is en Klaas Jan ook al prima foto’s heeft geplaatst, toch nog maar een paar plaatjes.
Groet
Harald
Dank voor alle leuke reactie’s. En inderdaad Micjam, deze klok krijgt wel heel veel draagtijd. Ik ben ook bang, dat dat voorlopig niet veranderd.
groet
Harald
Mooi horloge. Ik heb er zelf ook één sinds eind januari.
Ga je je nieuwe aanwinst dagelijks dragen of al en toe? Ik draag deze alleen door de week. In het weekend draag ik mijn ‘oude’ seiko perpetual calender.
Tsja, Simon dat is een gewetensvraag. In mijn verzameling heb ik een paar horloges met een meer emotionele waarde (o.a. twee van mijn inmiddels overleden vader en kado’s van mijn vrouw) en het voelt niet goed om dit soort horloges ongebruikt aan de kant te gooien als er iets nieuws komt. Vandaar dat ik toch alles regelmatig blijf dragen. Maar ik moet daar wel bij zeggen, dat deze Omega op dit moment wel veruit mijn favoriet is en ik draag hem dan ook dagelijks, al is het soms maar een deel van de dag.
groet
Harald
Wauw!!! Werkelijk een schitterend horloge. Hartelijk gefeliciteerd! Dit horloge is in veel opzichten al top, maar de combinatie met de band maakt het écht fenomenaal.