nieuwe aanwinst!!!

De Oris Aquis Date met rubberband is de nieuwste aanwinst die om mijn pols mag sieren! Heb gelijk ook maar de stalen besteld :smiley: (tu)

Ik ben toch wel onder de indruk van de afwerking, de keramische bezel, de in mijn ogen, super vette kroonbeschermer en de duikersextensie!

Door de duikersextensie, die werkt doormiddel van het indrukken van de twee pinnetjes kun je zelf de band verlengen zonder m af te doen (jammer dat dit niet ook op de stalen band zit)

Horloge loopt binnen COSC norm :} dus ik ben helemaal blij!

Mooi hoor!
Veel draagplezier

Proficiat!

:~ gaaf !

veel plezier ermee

Gerard.

Proficiat. Veel draagplezier. Mooie rubberen band ook met die sluiting.

Een hallo uit de familie:

mooie aanwinst kenzo! Veel draag plezier

Goede keuze!

Mooi, proficiat!

Lekker dan Kenzo! Nu nog de Laguna :wink:

Och och! Soort van prƩ-sinterklaas kadootje :}

Ik ga hier zeker plezier van hebben! :~

En idd de Laguna, maar dat komt zeker binnenkort ook nog :smiley: ik ben iig eventjes weer gestilt voor het horlogevirus (:smiley:

Mooi, man!! Inderdaad, een Laguna erbij voor wat vintage gevoel en je bent klaar voor 2015.

Eric

Heel mooi.
Ik heb ook een zwak voor Oris. Mooi materiaal!

Super horloge! Proficiat!

Mooie klok, veel plezier ermee!

KenzoDijkstra Schreef:

Door de duikersextensie, die werkt doormiddel van
het indrukken van de twee pinnetjes kun je zelf de
band verlengen zonder m af te doen (jammer dat dit
niet ook op de stalen band zit)

Wat vreemd dat de metalen band geen extentie heeft. Lijkt me juist handig op de metalen band. Wat ik n mooie manier vind, is dat de sluiting vd rubberenband dezelfde is vd metalen band. Hoe je alleen de schakels of t rubberen gedeelte nog te kopen zeg maar.

Had hem zelf op rubber met oranje markers… Als ik hem zo weer zie zou ik er haast spijt van krijgen dat ik hem verkocht heb, maar iets moois voor terug gekomen…

Proficiat, hoop dat je er net zo veel plezier van hebt als ik heb gehad.

Mooi. Gefeliciteerd !!!
Maar ik ben wel een beetje ā€œbiasedā€ ,i love Oris.

Elf.

Mooi! groeten van zijn neef uit de Maladiven!

Tedvdm uploaded this image to

Heel mooi !!! Ik had er laatst bijna 1 gekocht via mp. Mocht je het horloge in de verkoop gooien dan ben ik de eerste !