Nieuwe aanwinst.

Ik was een tijdje geleden een beetje aan het rondkijken op Marktplaats en Speurders. Kwam ik een advertentie tegen van een Seiko sport quarts. Een duiker. Nu geef ik normaal niet zo heel veel om duikers en ook niet echt om Seiko, en al helemaal niet met pepsi bezel en een wijzerplaat met stippen. Het was ook nog een quarts wat ik toch minder leuk vind dan mechanisch. Ideale combinatie voor een horloge wat ik dus nooit zou kopen.
Zo zie je maar weer dat dat niet veel hoeft te zeggen want ik vond deze juist wél heel mooi. Ik dus even gemaild wat de diameter was, want behalve dat stond er bijna alles vermeld en foto was ook duidelijk. Mailtje terug, niks meer mee gedaan en later (per ongeluk) verwijderd. Nog een paar keer terug geweest naar de advertentie, toch wel mooi eigenlijk… Maarja, wat was nou ook al weer de diameter? Dus ik mailen voor het kastnummer, gekregen, maar niet veel teruggevonden op Google. Ik dacht zoiets weet onze Seiko vriend Lucien wel. En ja hoor, wist 'ie, plus datum van productie, plus dat 'ie redelijk zeldzaam was, plus nog een linkje. Nou ik zat nog een beetje te twijfelen aan een andere duiker van Ebay uit Japan of China of daar ergens maar ik dacht nou dat is mij iets te veel moeiten. Overigens was die niet echt duur (het ging om deze:
http://cgi.ebay.com/SBS-SATIN-MISSION-TIMER-ROYAL-NAVY-DIVERS-WATCH-Grey_W0QQitemZ180095606459QQcategoryZ31387QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
. Nou zondag toch maar even gemaild dat ik 'm wilde kopen, was geen probleem uiteraard, mocht er ook nog een bandje bij kiezen uit zijn aanbod van bandjes, plus 6 maanden garantie bij de verkoper! Zat trouwens ook een nieuw origineel glaasje en een nieuw batterijtje in, wat wil je nog meer…

Vandaag binnen gekregen via de post, in prima staat, netjes verpakt, met garantiebewijsje:

  • Horloge is van september 1989
  • Quarts
  • Schroefkroon op de 4
  • Dag/datum
  • Diameter zonder kroon 39 mm

ik ben weer even zoet.

Coen

Mooi Coen, ik heb hem niet gezien maar anders had ik ws ook gekocht. Plezier ermee!

Das geen alledaagse, gefeliciteerd, en geniet ervan.

Ruud

Proficiat Coen,

Neem je hem mee naar de meeting?

Jörgen

Van harte, een mooie vintage, en niets mis met een Pepsi bezel hoor, kijk maar naar deze, prachtig toch!

Veel plezier ermee (tu)

Bedankt voor de reacties. Ben er erg blij mee. Voor de afwisseling misschien binnenkort toch een keer
http://www.yaffle.nl
bezoeken!

@ jorgent: ben er helaas niet bij maar je ziet m nog een keer voorbij komen!