Nieuwe aanwinst

Na een periode dubben had ik een tijdje geleden toch besloten om de Bambino van Orient aan te schaffen bij Creation Watches. Een heel aantrekkelijk klassiek horloge voor niet veel geld. Wat bleek; de Bambino was uitverkocht. Ik wilde echter op dat moment niet wachten tot het weer op voorraad was (misschien herkenbaar) dus besloot direct wat anders uit te zoeken. Het werd uiteindelijk de Orient Classic Automatic FEV0S004BH. Ook een klassieke automaat van Orient maar met day/date. Ik heb ‘m volgens mij nog niet voorbij zien komen op het forum. Vandaar dat ik m eens wilde laten zien.

Het is een heel leuk horloge, zeker voor het geld. Al ziet het bandje er een beetje plastic uit.

Enneuh, die Bambino is weer op voorraad zag ik. En die blijf ik toch ook heel aantrekkelijk vinden…

Gr, Erik

Prima keuze Erik, een witte Bambino en twee goede croco’s erbij en je bent klaar!

Proficiat! Leuk horloge om gelijk met de Kerst te dragen.

Congratz!

Mooi hoor! (tu)

Mooie day/date !
Geniet ervan !!!

Mooie klok. Orient biedt altijd veel waar voor het geld. (tu)

Jah mooie! Orient biedt inderdaad waar voor zijn geld!! (Van de mijne heb ik ook heel erg veel plezier!!)
Veel plezier ermee!

Heel mooi! Ik hou van zo’n gestructureerde wijzerplaat en die volledige dag aanduiding staat toch extra sjiek :slight_smile:

Dankje Tobias. En n nieuw croco bandje zal de ‘looks’ zeker verbeteren. Ben alleen niet zo’n bandenwisselaar. Altijd bang om t horloge te beschadigen…

Gr. Erik

Mooi horloge!
Gewoon bij een goede juwelier een nieuw bandje kiezen, en die zet em er dan wel op!

Dat lijkt me in mijn geval wel t beste. Al zou ik eigenlijk wel eens n verkorte cursus bandenswappen moeten doen. Gaat vast n wereld voor me open…:wink: