Nieuwe aanwinst

Na een verleden als privaat piloot en uit nostalgie wou ik deze persé nog in mijn collectie. Gewacht natuurlijk op een mooie deal. Het wordt dus de Supercharged grijze B1:

Eigen foto’s volgen bij aankomst.

Oh, die is kinky! Veel voorpret alvast!

Ja, zo’n ana/digi Breitling blijft leuk! Gefeliciteerd, alvast!

Cool!

Spannend, je kon niet wachten

Veel voorpret! De achterdeksel lijkt me behoorlijk bijzonder.

Supergaaf. Gefeliciteerd!

Toppertje!(tu)

Heel gaaf!

(tu)

Supervette g-shock !
(Grapje) ben stiekem jaloers…

Mooi hoor. En wat doet zo’n anadogi nog in een mooie deal?

Ikzelf ben geen voorstander van quartz-horloges, maar deze is mij enkele weken geleden als ruil voorgesteld, wel de gewone B1 en ik heb er toch ook even over moeten nadenken, wat een prachtig en speciaal horloge. En die caseback, WAW!!!
Proficiat en veel plezier ermee.

En hier is 'm dan. Een prachtige B1 met alles erop en eraan. De nostalgie naar mijn pilotentijd…

En hiervoor is hij ook gemaakt. Een hulpmiddeltje voor de piloot. Het hierbij gefotografeerde meetinstrument ‘Aristo’ is de analoge flightcomputer die wij in onze opleiding van Privaat Piloot moesten kunnen hanteren voor omzettingen tussen ons eigen Metriek stelsel en dat van de Britten en de Amerikanen.

En nu misschien op naar de B2…

Mooi hoor helemaal mijn ding…gefeliciteerd :wink:

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! (tu)

Heb die hier aangekocht :http://www.cresus.fr/les-montres.html

Zeer tevreden over de afhandeling en feedback. Een serieus bedrijf mijn gedacht.
Prijzen zijn “soms” wat hoger de concurrenten, maar je kan er onderhandelen zodat er maar eindig verschil zal opzitten.Horloges zijn ook in perfecte staat en het zijn vakmensen.

Super, gefeliciteerd :~

En nog een mooie combinatie.

Proficiat