Nieuwe aanwinst

Heb hem al een paar maanden maar toch even plaatsen omdat hij zo mooi is vooral om de wijzerplaat deze Citizen 8 serie met het nieuwe uurwerk Cal. 0950.

52 likes

Gefeliciteerd! Gaaf en mooie kastvorm ook, zo te zien. Moest wel even goed inzoomen. Heb je niet nog wat (betere) foto’s?

10 likes

11 likes

Proficiat, mooi horloge.
Geniet er van⌚️

Heel mooi. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent.


:roll_eyes::wink:

5 likes

Mooi exemplaar. Geniet ervan!

Ziet er goed uit :+1: Gefeliciteerd

Tof ding! Veel draagplezier!

Van harte met je nieuwe Citizen! :blush: :+1:

In de zon geeft de dial een mooie gloed van verschillende kleuren, maar ja de zon schijnt op dit ogenblik niet bij ons. :smiley:

Bijzonder horloge. Omdat ik het niet kende, heb ik bij Citizen informatie opgezocht. Het gaat om een serie van 3, waarbij die van jou een parelmoeren laag heeft onder het rasterpatroon. Ik vermoed dat dit een waanzinnig effect geeft wat op een foto moeilijk is vast te leggen.
Mooie aanwinst!

In die serie zit ook een 870 Mechanical. Volgens Citizen is dit model geïnspireerd op de kunst van het aftrekken (…). Huh?

4 likes

Wat zeg je nou Wil…aftrekken?

1 like

Don’t shoot the messenger!
Zie de pagina van Citizen onder het kopje 870 Mechanical.

Ik vind hem wel erg mooi. In het najaar komt er kennelijk een black limited van in oplage van 700 stuks met verwachte prijs van $ 2.000.

2 likes

Wauw, deze was mij ook ontgaan! Wat een mooi horloge. Waanzinnig mooie dial.

Eigenzinnige Citizen leuk hoor.

Vindt de mijne toch mooier hou meer van blingbling.

1 like

@Hennie

Verhip. Het is verder een keurige tekst; geen google-translate van Engelse content.

1 like

Gaaf!:heart_eyes: