Nieuwe aanwinst!

Beste medeleden, hij is binnen! De SKX007! Na fijne communicatie met Rob (Monsterwatches) had ik de 007 besteld op de rubberen band + de 20mm Oyster band. Het horloge is veel mooier dan ik verwacht had! Hier is hij :slight_smile: (Ik maak altijd foto’s met mijn mobiel, dus geen topkwaliteit :D):

Hier met lume:

Om de pols:

Ohja, ook kreeg ik nog een pakketje van de bezorger buiten de Seiko, en dat was het Omega magazine dat ik een maand geleden (gratis) besteld heb.

Dit is het magazine:

Ik heb een mooi horloge voor de zomer, waarmee je volgens veel mensen alles kan doen. Bedankt voor het kijken :~!

Gr Max

Klassieker!
Veel plezier d’r van

Veel lees & draagplezier :~

proficiat !

Van harte! Hoop wel dat je de goede oysterband hebt besteld, daar de SKX007 toch echt 22mm lugs heeft.

Gefeliciteerd! Rob zal wel de juiste band hebben geplaatst lol

Klassieker!

Bedankt! Dat is waar, maar als ik het letterlijk van Rob zijn site citeer staat er dit: “Lugbreedte is 22mm, het solide eindstuk is speciaal gemaakt voor de SKX007 / 009 / 011 kast en daardoor past deze band niet op een ander horloge.” Denk dat dat eindstuk er iets mee te maken heeft, ik ben nog een Seiko-noob, maar ik denk dat Rob het anders wel vermeld zou hebben :).

Gnik en Carpe Tempus trouwens ook bedankt! :~

Gr Max

Inderdaad, bedankt! :~

Gr Max

Schitterend horloge! Ik was gevallen voor de prachtige Jubilee band, maar een Oyster is ook mooi erop!
Modden kan erg leuk zijn, maar persoonlijk vind ik de SKX007 nog steeds het mooist in zijn originele staat… Maar smaken verschillen! :slight_smile:

Mooie aanwinst, gefeliciteerd en geniet ervan (tu)

Gefeliciteerd!

En zonder mod, ik heb dat ook achterwege gelaten.
Zelfde set:~

Ik heb hem vaker op zulu, erg comfortabel

Grt.

Bedankt, en mooi zo op die zulu! :~

Gr Max

Bedankt!

Gr Max

Ik vind de Jubilee iets te ‘fancy’, waar de Oyster dat ook wel is maar iets minder afleidend. Het horloge is in originele staat inderdaad geweldig!

Gr Max :slight_smile:

Proficiat. Zonder mod is die het mooist (tu)

Proficiat! Origineel is t ook n plaatje. En modden kan altijd nog.