Nieuwe aanwinst

Vandaag heb ik het Monster binnen gekregen dat ik bij Rob had besteld, om kort te gaan: super.
Ik weet dat jullie al veel foto’s van Monsters gezien hebben, dus heb ik mijn best gedaan toch wat origineels van te maken :slight_smile:

Groeten,

Stefan

Mooie en degelijke aanwinst.
Veel draag- en zwemplezier.

De originaliteit stel ik zeer op prijs, ik er er idd al eens eerder een gezien :smiley:

Prachtig horloge Stefan. Als je er net zoveel plezier van hebt als ik dan heb je een fantastische koop (tu)

Mijn beste,

Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Ziet er goed uit (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Leuk op de foto gezet!

Groeten, Tom V.

Het zijn en blijven mooie, aparte horloges, vind ik. Misschien wil ik er zelf ook nog wel eens eentje kopen.
Veel plezier met je aankoop, Stefan! (tu)

Dankjullie wel,

Ik ben er zelf ook blij mee, zowel met het horloge als met de foto’s (zeker omdat ik ze met mijn mobieltje gemaakt heb)

Groeten,

Stefan

Dan maak je scherpe foto’s met je mobieltje , goed gedaan !!

Mooi horloge en veel plezier ermee.

Mvg Marco

veel plezier ermee…maar dat komt wel goed…(tu)

Mooie klok, heel veel plezier ermee !

Groet,
Werner

Mooie setup voor je foto.
Ik hou ervan als de mensen “ietsje” meer werk maken om er een mooie pic op te zetten. (tu)
Wear it in good health !

Het beste “value for the money” die je kan kopen en er ook nog mooi en uniek uitziet!

Genesis

Ze blijven leuk (tu)

Zoals altijd bij een Monster: Welcome to the club! (tu)

Bedankt voor de positieve reactie allemaal.

@ Marc-B1, jij maakt er ook altijd wat moois van vind ik. Hoop dat die fotowedstrijd er nog van komt.

Groeten,

Stefan

You can’t go wrong with a Monster! :slight_smile: Gefeliciteerd en veel draagplezier.

Mooie foto’s !
(mag ik ze eventueel lenen voor mijn site?)

Ik heb gister ook met mijn mobiel wat zitten klooien:

velgjes gerenoveerd :smiley:

Dit ‘monster’ ziet er prima uit, heel veel plezier er mee gewenst.

PS de velgen van Robbie hebben ook een monsterlijk uiterlijk gekregen; vergelijk: hond en baas gaan steeds meer op elkaar lijken.

Groet,

Bojo

Natuurlijk Rob, je vind ze in hoge resolutie op http://www.mijnalbum.nl/Album=DGVIJF7Z
Toffe velgen trouwens!