Nieuwe aanwinst

Goedendag allemaal ik ben sinds 3 dagen de trotse eigenaar van een breitling uit 2009 en ik heb nog nooit zo een mooi horloge gekocht. Ik kocht namelijk altijd horloges rond de 200-300 euro behalve mijn hamilton die was iets duurder maar daar was ik snel op uitgekeken. Ik heb alleen wel een vraagje wat betreft mijn aankoop.
Ik zie namelijk bij de ezel onderin het nummer 30 een wit gedeelte, mijn vraag is hoe dit kan en of dit iets te beteken heeft?

Met vriendelijke groet,

Michael Engel

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

1 like

Sjiek hoor. Gefeliciteerd. Misschien een beetje tandpasta in de groef blijven zitten :wink:

Mooi ding!!

En heb je dat witte er al uit proberen te halen met een tandenstokertje? Ik denk dat het wat vuil is.

Blijft een dikke klatser, vooral in two tone

Niet iedereen kan m hebben

Nou dat valt wel mee hoor, deze is maar 41 mm aangezien ik niet van die dikke polsen heb is die precies goed.

Grr

Mijn beste,

Proficiat met deze gelouterde aanwinst!!

Orologio Signaturis Temporis.* :wink:

Proficiat!

Veel draagplezier.

Bedankt voor de tandpasta tip jongens.
Het was inderdaad tandpasta :stuck_out_tongue:

1 like

Gefeliciteerd,

Naar mijn idee de ennige klok die bi-colour goed staat.

groetjes Lenno

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst .

Erg mooi, proficiat! Ik hoop ook nog ooit een Breitling toe te mogen voegen aan m’n collectie (ik heb mijn zinnen gezet op de Superocean Heritage).

Mooi hoor! Ben ook geen two-tone fan, maar deze kan het goed hebben. Veel draagplezier!

Ik wou net hetzelfde zeggen.

Geniet ervan !

Mooi horloge, en dan ook veel (kijk)plezier ermee gewenst! :wink:

Gr Max

Gefeliciteerd met je aanwinst en veel draagplezier gewenst!

Mooie kleuren…!

Veel plezier ervan

Mooie klok :ok_hand:
Veel plezier ermee.

Pieter.

Bedankt mannen,

Hebben julie misschien nog tips omrent de verzorging van het horloge?
Behalve een jaarlijkse servicebeurt

Eerlijk gezegd vind ik jaarlijks zelfs wat vaak, zeker voor een modern kwaliteitshorloge. Ik hou het op 1x in de 3 jaar of zo. Maar goed, misschien betaal ik daar nog ooit de prijs voor. Verder: niet mee op vakantie naar Afrika en dan komt het verder wel goed :wink:

Haha wat gebeurt er in africa dN?o