nieuwe aanwinst!!

zijn niet mijn foto’s maar die heb ik van Ebay geplukt. Het klokkie komt zondag binnen. Het ligt bij mijn familie, die neemt het mee vanuit Duitsland. Dat scheelde me weer verzendkosten!!

het is een mooie Longines…ga er nog wel een mooie zwarte croco opgooien. Misschien wel met een vlindersluiting ofzo…wat denken jullie ervan?

mooi ! gefeliciteerd ermee !

Ik vind hem mooi (tu)

Welk jaar,uurwerk,diameter ?

Mooi ding, wel een redial zo te zien.

Mooi klassiek ontwerp.
Congrats !
Wear it in good health !

de dail is opgelapt. jaar is 66 a 67.

Diameter 32.9, en uurwerk is; caliber 284

Ja, erg mooi! Maar die komt toch niet van een Duitser die ergens in Azie woont he?

het is vanuit Aachen verzonden. Hoe zo?

Bedoel je a-german-in-russia, van russia-and-more op eBay?
Is er iets mee of heb je daar nare ervaringen mee? Hij heeft wel leuke dingen staan.
(Ik heb even de zoek-functie van dit formu gebruikt, maar er kwam niets boven water)

Groeten, Tom V.

Mijn beste,

Proficiat met deze parel van ‘Longines’. Het werkelijk een schitterend horloge, het koele frisse design van de jaren’60.
Veel plezier ermee. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Mooie klok! Gefeliciteerd!

Sorry dat ik 't moet zeggen, maar ik vind 't wel een hele slechte redial :frowning:
en met 32.9 mm is het ook nog eens een heel klein klokje,
kan er niet echt enthusiast van worden,

maar wie weet valt in het echt reuze mee :slight_smile:

groet, André

mooi door eenvoud hier hou ik wel van.
gefeleciteerd.

wat is er slecht aan dan?

De foto van de wijzerplaat komt bij mij over als zwart-wit , en de wijzers zijn ook gewoon zwart zo te zien.
er zit geen enkele kleurschakering in ,'t geheel komt op mij nogal doods over. verder zijn die stippen als uurmarkers ongelijk van grootte,
de minuten vakjes in de tramway cirkel zijn ongelijk van grootte,en de 3 en de 9 staan niet in één lijn t.o.v. elkaar.

nu je het zegt…shit…dat is ook wel zo…heb nu een beetje een dompergevoel. Wat zou ik kunnen doen?

A opnieuw op laten maken (vrij kostbaar)

B weer door verkopen op MP of eBay

C Kado doen aan een vrouw, is anno 2007 toch meer een damesmaatje <33mm.

D gewoon houden , en beter uit kijken de volgende keer :slight_smile:

E retour beleid van de verkoper nog eens goed doornemen, misschien kun je het horloge
nog terugsturen binnen een bepaalde termijn ?

groet , André

leuk klokje…als je die opmerkingen van Andre ziet ga je er anders naar kijken…
ook ik heb hier iets van geleerd!!!

Succes met het kiezen wat er nu mee te doen!

Groet Arno.

Bedankt voor de oprechte info. Mijn besluit kan ik pas geven wanneer ik hem in mijn handen heb. En dat is morgen.
we wachten maar af.