Nieuwe Aanwinst

Ik zie ze nu wel.
Ze zijn idd een stuk duidelijker; mooi.

van harte met je nieuwe klok (tu) , blijft een leuk ding

Appart wat die lug betreft… ik zou het hier eens rondvragen wie hier ervaring met de Blue Angels heeft.
Ik hoop dat je er nog een geschikte band voor vind.

Groeten,

Stefan

Mooie aanwinst (tu)
Zo’n Blue Angels vormde jaren geleden (samen met een Albatros) het begin van mijn horloge-verzamelwoede, deze klokjes lopen nog steeds echt heel betrouwbaar en heel nauwkeurig, en ik vind ze nog steeds erg mooi!

Een vaste “lug” heeft zo’n horloge trouwens niet hoor, beide kanten horen gewoon verende pennen te hebben; het kan wel zijn dat iemand een verkeerde verende pen heeft gebruikt (met een 20mm “buisje” eigenlijk bedoeld voor die helemaal doorgeboorde oortjes) die gaan er wel in, maar niet meer uit (behalve met een dremel)! wel raar voor een nieuw exemplaar.

Veel plezier ermee (tu)

Groet,
Paul

Bedankt voor de reacties, ik denk dan dat ik te snel een conclusie heb getrokken, Ik heb er dan ook geen verstand van (het is ook de eerste keer dat ik erover nadenk). Dit vergemakkelijkt de zoektocht naar een eventueel nieuw bandje wel. Ik denk dan voor een donkerbruin en gewatteerd(?) bandje ga. Goed idee, of iemand een andere suggestie??

Er zitten inderdaad gewone pushpins op. Bandje is zo verwisseld, maar omdat je (nog) niet zoveel ervaring hebt, zou ik het even laten doen. Dik donker- of roodbruin met wit stiksel lijkt mij ook heel fraai.
Veel plezier ermee.