Nieuwe Aanwinst

Eindelijk mijn Poljot ontvangen. Kon hem vandaag ophalen vanaf het postkantoor, gisteren was ik namelijk heel even weg, en ja hoor, komen ze juist dan langs…

Verder zit er nog een glazen bodem bij, die er nog opgezet moet worden, maar daar zal ik morgen even voor zorgen. Ik heb het horloge gekocht van Watchmore a.k.a. vreugd2, mede forumlid. Hij verteld precies hoe alles in zijn gang gaat en de prijzen zijn zeer redelijk.

Maar hier wat foto’s van mijn verse “Blue Angels”

Tsjah, ik ben geen superfotograaf, vandaar dat de foto’s een beetje wazig zijn en de eerste nogal wit is. Heeft Iemand daar nog tips voor?

Verder wil ik iedereen bedanken die mij heeft geholpen op dit forum. Ik wilde eerst namelijk voor de Amerikaanse ADK gaan, maar een Rus is natuurlijk veel interessanter, zeker met een mechanisch uurwerk.

Ik vind ze mooi die Blue Angels! Van harte!

Gelukkig ken ik de Poljot Blue Angels , dat de foto’s een beetje wazig zijn is wel een understatement :slight_smile:
kijk eens of er een ““tulpje”” bij de functies op je camera zit, en de flits functie ook uitzetten.
fotos maken bij getemperd daglicht of wit TL licht, en de camera ondersteunen, of statief gebruiken.

groet André

Het “tulpje” heb ik inderdaad wel gebruikt, de flits uitzetten is ook een goed idee. Ik zal morgen even proberen bij wit TL licht, de accu is nu namelijk leeg en zal dus weer een tijdje opgeladen moeten worden. Ook zal ik dan proberen voor wat extra steun proberen te zorgen.

groet André :wink:

Succes, en vooral heel veel foto’s maken onder diverse hoeken en met verschillende verlichtings sterkte.
komen er beslist betere foto’s uit,
groet André

Ik ben oprecht blij voor je, dat je na wat studie voor de Pojot gegaan bent.
Lijkt me een prima keuze, en hopelijk heb je er veel plezier van.

(als je die xbox 360 nou wegdoet kun je nog meer horloge’s kopen :wink: )

Groeten,

Stefan

Gefeliciteerd met je aanwinst!
Ik vind het een mooie ‘Rus’.

Beste AardappelEdje,