nieuwe aanwinst

Graag wil ik jullie mijn nieuwe aanwinst laten zien, die ik gekregen heb via de inkoopactie van Misha. Het is een Stowa Antea creme. De kwaliteit van de afwerking en de uitstraling hebben mij positief verrast. Misha, bedankt voor alle moeite !
Eerder was ik op dit forum bekend als Roffel. Toen ik mijn wachtwoord kwijt was en dit via mail opvroeg, kreeg ik ook direct een nieuwe gebruikersnaam. Als jullie weten hoe ik dit weer kan veranderen, hoor ik het graag.
Maar…gelukkig hebben we de foto’s nog.
groet
Harald

mooie klok (tu) , veel plezier ermee…

ik heb zelf de zwarte uitvoering gehad en ik vond het de ideale klok om regelmatig een ander bandje aan te dragen…

Mooie klok man…door eenvoud zo gaaf…en stijlvol. Veel plezier ermee!

Erg mooie klok! Die Stowa’s blijven me verbazen. (tu)
Veel plezier ermee.

Mijn Beste,

Proficiat met je nieuwste aanwinst. Het is een prachtig horloge, pur sang, de klassieke schoonheid ten top.
Veel plezier ermee (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Een hele mooie, “rustige” klok. (tu)

Groet,
Werner

Mooi, man!

Eén ding vroeg ik me af: is de secondenwijzer ook van geblauwd staal, of is die zwart?

Een tijd geleden overwoog ik ook eens een Stowa (Marine, in mijn geval) en heb dat toen niet gedaan omdat hij (weliswaar tijdelijk, maar tamelijk langdurig) alleen met zwarte secondenwijzer leverbaar was; Jörg Schauer scheen toen moeite met de levering van de geblauwde te hebben, zodoende.

Groet,

Gerard

Prachtig. Weg met alle toeters en bellen!!!

Een prachtige aanwinst!
Vwb je wachtwoord, ik kan je wachtwoord (of van wie dan ook) niet zien. Maar pb me even het wachtwoord dat je wilt gebruiken bij de naam roffel. Ik wil even wat uitproberen en misschien werkt het…

Bedankt voor alle reacties. De Stowa heeft mij ook verbaasd. Ik geniet elke dag weer van de stijlvolle eenvoud van dit ontwerp. Dit zal zeker niet mijn laatste Stowa zijn.
Gerard, de secondenwijzer is nu ook blauw. Maakt de zaak inderdaad wel af.
Henrik, je hebt een pb.
groet
Harald

Fraai hoor, geniet ervan.

Ruud