Nieuwe aanwinst

tja…kost een paar centen…maar dan heb je ook wat!
veel plezier ermee!

Hoewel ik nog steeds geen Panerai-fan (Panerist?) ben kan ik er al wel meer van genieten dan 4 jaar geleden toen een Paneraidrager imho de opvolger was van een Breitlingdrager. En kijk nu eens? Ik heb een Breitling en Panerais kunnen soms best mooi zijn :smiley:

Gefeliciteerd Tom, en een Pam 000 is dat hetzelfde als de “Base”?

Edit: En oh ja, waarom zou je moeten verantwoorden of dit een blijvertje is of niet? Zoals je zelf aangeeft met je verhaal en mijn bovenstaande tekstje ook aangeeft verandert men wel eens van smaak. Dus misschien gaat deze Panerai ook wel weer. Als je er genoeg van hebt. Maak dat uit?

Dat is een grapje Jorgen :smiley:

Oh, dan is het goed :wink:

Omdat ik er van overtuigd was dat mijn Rolex ook een blijvertje was, en dat ik die nu zo lang heb gehad :wink:
De Base (112) is niet hetzelfde als de 000. De 000 heeft geen sandwichdial (vind ik niet mooi) en wel een logo. Achterkant is ook dicht, en geen open zoals de 112 dat wel heeft.

Dank voor de reacties iig

Klasse uitstraling die Panerai… Super klok (tu) gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Tom, hij is schitterend. In mijn ogen heb je de perfecte historische Luminor gekocht.

Geniet ervan en draag hem in goede gezondheid.

Ruud

Gefeliciteerd Tom, hij is zonder meer erg fraai. Wel jammer van die sub. Die vind ik toch nog mooier en horologisch interessanter. Maar goed that’s just me.

Tom,

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!

Ik heb dezefde en die bevalt erg goed!

Ik vind de bruine band mooi staan! Waar koop jij originele andere bandjes voor je PAN?

Pijnenburg heeft een flinke collectie OEM banden. Mijn volgende wordt een OEM rubber band zoals die op de nieuwe duiker zit.
Moet zeggen dat ik de OEM banden redelijk kort vind. Vooral de kant zonder gesp is redelijk kort.

Die rubberen band zit toch al in de doos op de foto’s?

Das het oude type rubberband.
De nieuwe heeft geen tekst meer maar wel het logo

Aha…dank je, Tom.

Kun je eens wat updates plaatsen met foto’s met andere bandjes om je PAN? Ik ben nl. erg benieuwd hoe ze zullen staan. Wie weet stap ik ook eens in de auto richting Pijnenburg om wat bandjes in te slaan.

Waar zit ie eigenlijk?

edit

Laat maar. Eindhoven…

Hier een foto van het nieuwe type rubber band. Niet mijn foto’s
Als ik wat nieuwe bandjes heb zal ik uiteraard fotos posten, maar ik denk niet dat ik behalve de rubber band veel OEM banden koop. BIj ABP kun je zelf bandjes laten maken en voor Panerai zijn er tientallen bedrijven die prachtige vintage banden maken

Supermooie klok Tom, gefeliciteerd (TU)

Ik bedoel natuurlijk (tu)

Mooi, die nieuwe band, Tom!

Tom van harte! ziet er errug mooi uit !

veel plezier met the watch

gr Rudolf

Mooie klok ! (tu)

Groet,
Werner