Nieuwe aanwinst

Al een tijdje was ik op zoek naar deze uitvoering van Invicta en heb hem uiteindelijk gevonden in Australië. Gelukkig heeft de douane hem niet onderschept, zodat ik geen extra kosten hoefde te betalen. Het kwam in een mooie grote houten doos, waarin het horloge onder een plexiglas kapje is opgeborgen (foto komt nog wel een keer).

De Invicta 9791 Extreme is lekker groot, 44mm zonder kroon, en wordt aangedreven door een ETA2824 uurwerk. Het uurwerk is goudkleurig met mooi geblauwde schroeven. De afwerking vind ik prachtig en tot nu toe heb ik er alleen maar complimenten over gekregen.

Hier forum zijn diverse mensen die Invicta horloges twijfelachtig vinden, maar de kwaliteit is echt vele malen beter dan die van de merken in het ‘plakoverzicht’. Ik ben er zeer over te spreken.

Mooi en zware jongen met 192 gram. Wel van heel ver weg.
Via eBay.de een adres (World of Invicta) gevonden in Duitsland.
Sofort Kaufel 299 Euro.
Veel plezier ermee.

Ik was al een tijdje op zoek, maar bij de meeste internet adressen was hij uitverkocht en niet meer leverbaar. Ik kijk regelmatig naar alle Invicta’s op eBay Duitsland, maar daarop kwam ik hem het laatste jaar niet meer tegen. Maar goed, ik heb hem nu en ben er zeer tevreden mee. Ondanks het gewicht draagt hij heel fijn.

Da’s weer een forse jongen Jürgen. Gefeliciteer en veel (draag)plezier.

Gr. Patrick

Hmmmmmm, invicta…:sunglasses:

Van harte en veel plezier met deze nieuwe aanwinst.

Is er wat mis met Invicta dan?

Fraaie klok hoor.

Stoere klok, geniet ervan.

Ruud